گروه بورس- هدیه لطفی: بازار فرابورس روز گذشته را نیز بدون حضور گواهی‌های سپرده بانک کشاورزی و بانک اقتصاد نوین سپری کرد و تنها شرکت‌های بیمه دی، مرجان کار و کویرتایر شاهد معامله سهام خود بودند که این سه شرکت نیز افت قیمت سهام را تجربه کردند. در بازار دیروز صف فروشی بیش از ۵۴هزار سهم برای سهام «ودی» در قیمت یک‌هزار و ۳۰۵ریال تشکیل شد. از سوی دیگر هر سهم این شرکت ۵۲/۴درصد کاهش را تجربه کرد وبه نرخ یک‌هزار و ۳۱۱ ریال رسید. همچنین درمجموع ۶۲۳هزار سهم «ودی» در بازار دیروز دادوستد شد و ارزش ناشی از این معاملات به رقم ۸۱۶میلیون و ۵۶۴هزار ریال رسید. بدین ترتیب این شرکت به عنوان باارزش‌ترین سهم بازار شناخته شد. شایان ذکر است ارزش کل معاملات دیروز بازار OTC معادل رقم ۸۹۸میلیون ریال اعلام شد که شرکت مزبور حدود ۹۱‌درصد از این رقم را به ارزش معاملات خود اختصاص داد.

همچنین طی معاملات دیروز سهام شرکت کویرتایر تا حدود ۵درصد منفی معامله شد و در پایان معاملات افت قیمتی معادل ۳۱/۳درصد را ثبت کرد و به رقم یک‌هزار و ۸۱۲ریال رسید. مرجان‌کار نیز در این رابطه با دو صدم درصد کاهش قیمت به نرخ ۴‌هزار و ۶۹۷ریال رسید. همچنین در مجموع ۵‌هزار سهم «کمرجان» به ارزش ۲۳‌میلیون ریال در بازار معامله شد.

شایان ذکر است سهامداران عمده در روز دوشنبه تحرک زیادی از خود نشان ندادند و تنها شرکت سرمایه‌گذاری سعدی یک‌هزار و ۳۰۰ سهم «ودی» و شرکت گوهرزمین ۵هزار سهم «کمرجان» را در این بازار خریداری کردند.