گروه بورس - نسترن فیروز: بازار فرابورس روز گذشته در حالی اولین روز کاری هفته را آغاز کرد که صف فروش برای دو نماد معاملاتی «ودی» و «رپارس» جمع‌آوری شد.

در همین حال در معاملات دیروز در پایان ساعت‌کاری بازار برای نماد تجارت الکترونیک پارسیان صف فروشی به تعداد ۵۰۰ هزار سهم تشکیل شد.
از سوی دیگر دو نماد مرجان‌کار لیزینگ ایرانیان هر کدام به ترتیب با رشد 71/1 درصد و 4 دهم درصد قیمت روبه‌رو شدند. همچنین کویرتایر با 18/1 درصد، بیمه دی با 95/2 درصد و تجارت الکترونیک پارسیان با 58/4 درصد افت قیمت به کار خود پایان دادند.
از سوی دیگر نماد معاملاتی «رپارس» با حجم معاملاتی سه میلیون و ۱۸۹ هزار سهم و ارزش معاملاتی ۳۳ میلیارد و ۸۴۷ میلیون ریال به عنوان باارزش‌ترین نماد بازار شناخته شد. نماد معاملاتی «کمرجان» با ارزش معاملاتی ۵۹ میلیون ریال توانست ۱۹ هزار و ۷۵ سهم از حجم معامله‌شده بازار را از آن خود کرد. همچنین لیزینگ ایرانیان با حجم معاملاتی ۴۷۹ هزار و ۴۳۸ سهم ارزش معادل ۸۳۴ میلیون ریال را به خود اختصاص داد. از سوی دیگر کویرتایر با حجم معاملاتی ۴۷۱ هزار و ۶ سهم و ارزش معاملاتی ۸۳۱ میلیون ریال به قیمت یک هزار و ۷۶۵ ریال معامله شد. این در حالی است که نماد معاملاتی «ودی» با حجم معاملاتی ۱۷ میلیون و ۲۵ هزار سهم به ارزش معاملاتی ۳۲ میلیارد و ۵۰۸ میلیون ریال رسید. در مجموع حجم کل بازار OTC روز گذشته به ۲۱ میلیون و ۱۸۳ هزار و ۶۴ سهم و ارزش کل معاملات به ۶۸ میلیارد و ۱۳۸ میلیون ریال رسید.