گروه بورس - «الگوهای هارمونیک در بازارهای سرمایه» عنوان کتابی است از سلسله کتاب‌های تجارت الکترونیک و بازار سرمایه که توسط علی محمدی تالیف و از سوی انتشارات آراد کتاب منتشر شده است.

مولف که خود مدرس و تحلیلگر بازار سرمایه است در این کتاب با استفاده از نسبت‌های فیبوناچی، تحلیل نمودارهای قیمت به تشریح الگوهای هارمونیک و روش معامله با آنها پرداخته است.


این کتاب مشتمل بر ۶ بخش و ۳۰ فصل است.
بخش اول کتاب در دو فصل به توضیح «هارمونیک تریدینگ» پرداخته است و در بخش دوم انواع شکاف های قیمت در 4 فصل شرح داده شده است.
مولف در بخش سوم کتاب الگوهای شمعی ژاپنی و تحلیل آنها را در ۴ فصل توضیح می‌دهد.
خواننده می‌تواند با مطالعه بخش چهارم کتاب که شامل 9 فصل است با «فیبوناچی و ترازهای آن»، ارتباط فیبوناچی با بازار سرمایه، اصول کار با فیبوناچی و ... آشنا شود.
بخش پنجم کتاب یادشده به الگوهای هارمونیک اختصاص یافته است. در این بخش مطالب مربوط به الگوهای مختلف از جمله گارتلی، پروانه، خفاش، ۳ حمله و ... در ۷ فصل تشریح شده است.
مولف در بخش پایانی کتاب نیز در خصوص تایید نواحی PRZ مطالبی را در 4 فصل توضیح داده است.
انتشارات آراد کتاب، همراه با کتاب یادشده یک لوح فشرده رایگان شامل بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب با موضوعاتی چون هارمونیک، فیبوناچی و ... در اختیار خوانندگان قرار داده است. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه «الگوهای هارمونیک در بازارهای سرمایه» از طریق تماس با انتشارات آراد کتاب اقدام کنند.

الگوهای شمعی در بازارهای سرمایه
«مرجع کامل الگوهای شمعی در بازارهای سرمایه» عنوان کتاب دیگری است از سلسله کتاب‌های تجارت الکترونیک و بازار سرمایه که توسط علی محمدی تالیف و از سوی «آراد کتاب» منتشر شده است نمودارهای شمعی، الگوهای شمعی و تحلیل الگوهای شمعی کلیاتی است که در فصل اول کتاب به آنها پرداخته


شده است. بخش دوم کتاب به تشریح انواع الگوهای شمعی پرداخته و 66 الگوی رایج و غیررایج را در بازارهای مختلف عنوان کرده و توضیح داده است. بخش سوم کتاب نیز توضیحاتی درباره نکات الگوهای شمعی و امواج الیوت ارائه کرده است.
انتشارات آراد کتاب همراه کتاب یادشده، فیلم آموزشی الگوهای شمعی را نیز به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

مفاهیم و ویژگی‌های امضای دیجیتال
برای نخستین بار کتاب «مفاهیم و ویژگی‌های امضای دیجیتال» از سوی شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس منتشر شد.
امضای دیجیتال ابزاری توانمند برای تامین امنیت ارتباط بین بخش‌های مختلف بازار سرمایه از قبیل شرکت‌های پذیرفته شده در بورس،‌ کارگزاران، نهادهای مالی،‌ سهامداران و... محسوب می‌شود.
در همین راستا،‌ سازمان بورس و اوراق بهادار با هدف شناسایی و احراز هویت ارسال‌کنندگان اطلاعات، ‌اطمینان از دسترسی افراد مجاز به اطلاعات،‌ جلوگیری از افشای غیرمجاز اطلاعات، اطمینان از عدم‌تغییر و دستکاری اطلاعات، افزایش قابلیت اعتماد پذیری آن و در نهایت تسهیل ارتباطات الکترونیکی در بازار سرمایه اقدام به به‌کارگیری امضای دیجیتال در سامانه‌های نرم‌افزاری خود مانند سامانه
تبادل اطلاعات نهادهای مالی (ستان) و سامانه یکپارچه گردآوری و انتشار الکترونیکی اطلاعات ناشران (کدال) کرده است. کتاب مفاهیم و ویژگی‌های امضای دیجیتال با هدف آشنایی هر چه بیشتر فعالان بازار سرمایه و دیگر علاقه‌مندان با فناوری امضای دیجیتال و مفاهیم آن تهیه و منتشر شده است.
این کتاب توسط آقایان دکتر علی عبدالهی، مهندس یونس جوان چری و خانم مهندس طاهره منزوی تالیف شده است. کتاب یادشده در شش فصل مجزا (امنیت و اینترنت، امضای دیجیتال،‌ گواهینامه دیجیتال،‌ زیرساخت کلید عمومی و رویکردهای پیاده‌سازی آن، قوانین امضای دیجیتال و موردکاوی‌ها) و با شمارگان 2500 نسخه منتشرشده است.
علاقه‌مندان برای دریافت این کتاب می‌توانند با شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس تماس بگیرند.