گروه بورس - بازار دیروز آتی همچون بازار نقدی سهام و فرابورس تحت‌تاثیر عرضه اولیه همراه اول بود.

به گزارش خبرنگار ما، دیروز بورس آتی شاهد معامله ۵ قرارداد به ارزش ۱۱۶ میلیون و ۷۵ هزار ریال بود که در آن یک نماد رشد قیمت و یک نماد کاهش قیمت را تجربه کردند. همچنین یک نماد نیز بدون تغییر قیمت به کار خود پایان داد. دیروز معامله‌گران بورس آتی در ۴ دفعه به معامله سه قرارداد از «اخابر» دی‌ماه، یک قرارداد «کچاد» اسفند و «وکار» دی‌ماه پرداختند. در این میان «اخابر» دی‌ماه پرمعامله‌ترین و باارزش‌ترین نماد دیروز بود که رشد قیمتی ۴۰ ریالی را تجربه کرد. بر این اساس قیمت تسویه «اخابر» دی‌ماه با نوسان مثبت ۴۲/۱ درصدی به مبلغ دو هزار و ۸۵۰ ریال رسید.
همچنین «کچاد» اسفندماه با وجود معامله یک قرارداد دیروز را بدون تغییر قیمت گذراند، تا قیمت تسویه آن همچنان 4 هزار و 550 ریال باشد. دیروز چادرملو از جمله نمادهایی بود که شاخص را مثبت کرد و همین موضوع موجب شد معامله‌گران بورس آتی 23 تقاضای خرید و 12 تقاضای فروش را در این نماد به ثبت رساندند. از سوی دیگر «وکار» دی‌ماه نیز با کاهش 50 ریالی قیمت تسویه مواجه شد تا نوسان منفی 18/1 درصدی، قیمت تسویه «وکار» دی‌ماه را به 4 هزار و 200 ریال برساند.
این در حالی است که «اخابر» اسفندماه با ۴۰ تقاضای فروش در قیمت سه هزار و ۱۷۲ ریال مواجه بود، اما فاصله زیادی با رقم سه هزار و ۱۰ ریالی خریداران داشت.