گروه بورس - شرکت فولاد خوزستان متوسط نرخ فروش واقعی محصولات تولیدی شرکت در عملکرد ۹ ماهه سال ۸۹ را مبلغ ۵ میلیون و ۸۰۱ هزار و ۲۵۹ ریال به ازای هر تن اعلام کرده است. به گزارش بورس و اوراق بهادار، شرکت این مبلغ را در تاریخ ۱۲ آذرماه ۸۹ مبلغ ۵۰ میلیون و ۷۷۹ هزار و ۱۰ ریال اعلام کرده است.

بنابراین گزارش، با توجه به توافق‌نامه میان شرکت‌های تولیدکننده سنگ‌آهن داخلی و شرکت‌های تولیدکننده فولاد در خصوص تعیین نرخ فروش و خرید سنگ‌آهن، مقرر شده است که درخصوص شرکت فولاد خوزستان، قیمت خرید هر تن سنگ‌آهن از شرکت سنگ‌آهن گل‌گهر به میزان ۹ درصد میانگین نرخ فروش محصولات فولاد خوزستان و هر تن سنگ‌آهن شرکت چادرملو به میزان ۱۰ درصد میانگین نرخ فروش محصولات فولاد خوزستان تعیین شود.

شرکت در تاریخ ۱۹ فروردین ۸۹ پیش‌بینی میانگین نرخ فروش محصولات خود برای سال‌مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۸۹ به ازای هر تن را مبلغ ۵ میلیون و ۹۸ هزار و ۲۰۰ ریال، در تاریخ ۱۳ مردادماه ۸۹ مبلغ ۵ میلیون و ۲۴۱ هزار و ۶۶۵ ریال و در تاریخ ۵ مهرماه ۸۹ مبلغ ۵ میلیون و ۵۶۴ هزار و ۲۵۷ ریال اعلام کرده بود؛ در حالی که براساس اطلاعات ارسالی اخیر این میانگین نرخ در عملکرد واقعی ۹ ماهه سال‌جاری به مبلغ ۵ میلیون و ۸۰۱ هزار و ۲۵۹ ریال به ازای هر تن است.

شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال ۸۹ را در تاریخ ۱۹ فروردین‌ماه ۸۹ مبلغ ۴۵۲ ریال، در تاریخ ۱۳ مردادماه ۸۹ مبلغ ۵۳۸ ریال و در تاریخ‌های اول آبان‌ماه و ۱۲ آذرماه ۸۹ مبلغ ۸۷۳ ریال اعلام کرده است.