گروه بورس- خدمات دریایی تایدواتر خاورمیانه درآمد هر سهم امسال را با ۲۱۶میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ یک‌هزار و ۶۳۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس اوراق بهادار تهران، پیش‌بینی عملکرد «حتاید» برای سال مالی ۸۶ در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال مالی قبل به ترتیب درآمد حاصل از فروش و ارائه خدمات ۶۷درصد افزایش، بهای تمام شده عملیات و خدمات ارائه شده ۷۷درصد افزایش،‌ سود عملیاتی ۳۴درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۱۶درصد افزایش نشان می‌دهد که شرکت دلایل تغییرات را عمدتا افزایش تعرفه و تغییر شرایط قرارداد اجاره و افزایش هزینه‌ها اعلام کرده است. شرکت سیاست تقسیم سود سال مالی ۸۶ را به این سازمان اعلام نکرده است.

شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی ۸۶ را برای اولین بار اعلام کرده است.

خدمات دریایی تایدواتر خاورمیانه طرح احداث قطعات زمین D۱ در هرمزگان و خرید تجهیزات مربوطه (با برآورد سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۵۰میلیارد ریال، هزینه انجام شده به مبلغ ۱۶۱۶۲میلیون ریال، ۱۱درصد پیشرفت کار و تاریخ بهره‌برداری ۶ ماه دوم سال ۸۶)، طرح احداث اراضی پشتیبانی بندر امام خمینی (با برآورد سرمایه‌گذاری بالغ بر ۸۰میلیارد ریال، هزینه انجام شده به مبلغ ۶۸۹۷۷میلیون ریال، ۸۶درصد پیشرفت کار و تاریخ بهره‌برداری

۳ ماه اول سال ۸۶) و طرح احداث قطعات جدید در بندر شهید رجایی (با برآورد سرمایه‌گذاری بالغ بر ۷۵میلیارد ریال هزینه انجام شده به مبلغ ۳۷۲۲میلیون ریال، ۵درصد پیشرفت کار و تاریخ بهره‌برداری ۶ ماه دوم سال ۸۶) را در دست اجرا دارد. شرکت در تاریخ ۲۱/۴/۸۵ تاریخ بهره‌برداری از طرح احداث قطعات زمین D۱ در هرمزگان را شش ماه دوم ۸۵ و در تاریخ ۰۸/۱۱/۸۵، تاریخ بهره‌برداری از طرح احداث اراضی پشتیبانی بندر امام خمینی را شش ماه دوم ۸۵ اعلام کرده بود.درآمد پیش‌بینی شده سال ۸۶ بر مبنای مجوزهای کسب شده از سازمان بنادر و کشتیرانی مبنی بر افزایش تعرفه خدمات THC (تخلیه و بارگیری) از ۱۱ اردیبهشت ۸۶ و درآمد انبارداری از ۵ فروردین ۸۶ محاسبه شد.

طبق اطلاعات دریافتی، شرکت در نظر دارد برای سال‌های مالی ۸۵ و ۸۶ از معافیت مالیاتی موضوع ماده ۱۳۸ قانون مالیات‌های مستقیم استفاده کند.