زاهدان

هفته گذشته در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان، تعداد ۵۳۷هزار و ۴۹۱سهم به ارزش بیش از یک میلیارد و ۳۴۰میلیون ریال مورد داد و ستد قرار گرفت. ۷۶درصد ارزش داد و ستد این هفته به خرید و ۲۴درصد آن به فروش سهام اختصاص داشت. سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی، ایران‌ارقام، کمباین‌سازی، گروه صنعتی سدید و داروسازی سبحان ۵شرکت برتر از لحاظ ارزش داد و ستد بودند. ساری

هفته گذشته، در تالار ساری تعداد ۵میلیون و ۴۴۳هزار و ۱۸۳سهم به مبلغ بیش از ۱۶میلیارد و ۹۰۹میلیون ریال مبادله شد. در این هفته چهار شرکت برتر از نظر ارزش معاملات در تالار بورس‌ ساری: سرمایه‌گذاری شاهد، تراکتورسازی ایران، ایران ارقام، فارسیت دورود و سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی بود.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در هفته گذشته، شاهد داد و ستد ۲میلیون و ۸۴۶هزار و ۲۵۵سهم (متعلق به ۸۶شرکت) به ارزش بیش از ۸میلیارد و ۷۴۲میلیون ریال بود که از نظر ارزش ریالی معاملات نسبت به هفته قبل ۵درصد کاهش داشت. بیشترین خریدار را به ترتیب سرمایه‌گذاری ساختمان ایران، سرمایه‌گذاری شاهد و سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری داشته‌اند و بیشترین ارزش ریالی معاملات را نیز به ترتیب سهام شرکت‌های سایپا، سرمایه‌گذاری شاهد و سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری به خود اختصاص دادند.

کیش

در معاملات هفته گذشته تالار منطقه‌ای کیش، بیش از ۳میلیون و ۹۴۱هزار سهم به ارزش ۸میلیارد و ۶۵۸میلیون ریال از سهام ۵۹شرکت داد و ستد شد که از این تعداد ۵۲درصد مربوط به فروش و ۴۸درصد مربوط به خرید سهام بود. از میان شرکت‌های

داد و ستد شده نیز سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری و سرمایه‌گذاری ساختمان ایران از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

کرمان

هفته گذشته در بورس منطقه‌ای کرمان تعداد ۴میلیون و ۱۶۵هزار سهم به ارزش ۱۲میلیارد و ۱۹۱میلیون ریال معامله شد که از این میزان ۳۷درصد مربوط به خرید سهام و ۶۳درصد مربوط به فروش سهام بود.

تبریز

هفته گذشته تعداد ۷‌میلیون و ۸۹۹هزار و ۵۳۴سهم از سهام ۱۱۲ شرکت از شرکت‌های عضو بورس به ارزش ۸/۲۰میلیارد ریال در بورس تبریز توسط ۱۵کارگزار داد و ستد شد. تعداد خریداران سهام ۹۵۱نفر بود. در مبادلات این هفته سهام سه شرکت صندوق بازنشستگی، مهرکام پارس و ایران‌خودرو بیشترین خریدار و سه شرکت مهرکام پارس، تراکتورسازی ایران و صندوق بازنشستگی بیشترین ارزش ریالی مبادلات را دارا بودند.

اهواز

در معاملات این هفته در بورس منطقه‌ای خوزستان، تعداد یک‌میلیون و ۷۱۴هزار و ۱۵۶سهم به ارزش ۵میلیارد و ۸۹۴میلیون ریال مبادله شد که ۸/۵۵درصد آن مربوط به خرید سهام بود.بیشترین مقدار خرید و فروش را سرمایه‌گذاری پتروشیمی داشت و بیشترین ارزش ریالی معاملات روی داده‌پردازی ایران انجام شد.

قزوین

در تالار بورس منطقه‌ای قزوین در هفته منتهی به ۲۲ شهریور، ۶میلیون و ۲۵۰هزار و ۱۶۲سهم به ارزش بیش از ۱۵میلیارد و ۴۶۹میلیون ریال معامله شد که نسبت به هفته گذشته ۵درصد افزایش نشان می‌دهد. این هفته سهام سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی در راس خرید قزوینی‌ها بود.