گروه بورس- شرکت حمل‌و‌نقل پتروشیمی مبلغ ۷۱۴ریال به سود هر سهم خود افزود.

براساس اطلاعیه سرپرست نظارت بر ناشران اوراق بهادار، «حپترو» دلایل عمده این تعدیل را تغییرات صورت پذیرفته در امر صادرات، تغییر رویه حمل‌و‌نقل کالا، افزایش حجم قراردادها، افزایش تولید مجتمع‌ها و انعقاد قراردادهای جدید عنوان کرده است. همچنین تخلیه و بارگیری در انبار شادآباد در بخش عملیات ترخیص و نگهداری کالا و عقد قرارداد جدید با پتروشیمی اراک در رابطه با عملیات صادرات محصولات صادراتی آن شرکت از دیگر علل تعدیل یادشده است.

شرکت حمل‌و‌نقل پتروشیمی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به پایان اسفندماه امسال را با سرمایه هشت میلیارد ریال، مبلغ دو هزار و ۷۴۷ریال اعلام کرده است. این درحالی است که در آخرین اطلاعیه این شرکت پیش‌‌‌بینی درآمد هر سهم، (تاریخ ۲۷/۶/۸۵) مبلغ دو هزار و ۳۳ریال اعلام شده بود.

«حپترو» در دوره شش‌ماه منتهی به تابستان امسال ۶۸درصد از این پیش‌بینی را محقق کرد.

این شرکت سایر پیش‌بینی‌های خود را تا پایان تابستان امسال به ترتیب درآمد حاصل از حمل‌و‌نقل با ۵۵درصد پوشش، سود عملیاتی با ۷۰درصد پوشش و بهای تمام شده خدمات ارائه شده با ۵۵درصد پوشش محقق کرد.

هیات‌مدیره «حپترو» در نظر دارد تقسیم ۶۰درصد از سود عملکرد سال مالی ۸۵ را به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.

شرکت اعلام کرده پیش‌بینی درآمد هر سهم برای سال مالی ۸۵ براساس قراردادهای موجود در این مقطع انجام پذیرفته است.

از‌این‌رو در صورت انعقاد قراردادهای جدید، تعدیل قراردادهای موجود و یا تمدید قراردادهایی که طی سال‌جاری به اتمام خواهد رسید، پیش‌بینی درآمد هر سهم تعدیل خواهد شد و مراتب در اسرع وقت به بازار منعکس خواهد شد.