راه‌اندازی «تقویت فشار گاز» در پتروشیمی خارک

پروژه بزرگ ایستگاه تقویت فشار گاز خوراک ورودی مجتمع پتروشیمی خارک که طراحی، تدارکات و نظارت بر نصب آن به صورت کامل توسط متخصصان توانمند این شرکت انجام و پس از طی مراحل آزمایشی در تاریخ پنجم آذرماه ۱۳۸۵ با ظرفیت کامل در مدار تولید قرار گرفت. سرمایه‌گذاری انجام شده برای این طرح معادل یکصد میلیارد ریال بوده و پیش‌بینی می‌شود با توجه به افزایش و استمرار تولید ناشی از اجرا و در سرویس قرار گرفتن این پروژه عظیم، تناژ تولید LPG این شرکت سالانه بیش از ۱۰درصد افزایش یافته و بیش از ۱۰میلیون دلار بر درآمد ارزی این شرکت افزوده شود. پرتفوی جدید «وپخش» بدون تغییر بود

گروه بورس- ارزش بازار جمع کل سرمایه‌گذاری‌های داروپخش طی آبان ماه در مقایسه با بهای تمام شده ابتدای دوره آن ۳۰۸درصد افزایش داشت. براساس گزارش سازمان بورس اوراق بهادار تهران، داروپخش ماه گذشته در ۷شرکت بورسی با ۴۸۷میلیارد و ۴۴۶میلیون ریال بهای تمام شده سرمایه‌گذاری کرده است. ۱۰۰درصد صورت وضعیت پرتفوی شرکت داروپخش طی آبان‌ماه نیز همچون ماه‌های گذشته در ۷شرکت گروه محصولات شیمیایی متمرکز شد. ارزش بازار پرتفوی سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس برای هر سهم براساس آخرین سرمایه شرکت ۶۶۳۱ ریال بود. همچنین «وپخش» ماه گذشته سهام تحصیل شده و واگذار شده‌ای را در صورت معاملات خود نداشت.

تغییر عضو حقوقی فارسیت اهواز

گروه بورس- نماینده عضو حقوقی هیات‌مدیره شرکت فارسیت اهواز تغییر کرد. براساس گزارش سازمان بورس اوراق بهادار تهران، «سفارسیت» اعلام کرده است که عبدالمجید آیت‌اللهی به عنوان نماینده سیمان فارس و خوزستان به جای علی جعفری‌زاده در هیات‌مدیره معرفی شده است.