گروه بورس- شرکت خدمات دریایی تایدواتر تا پایان تابستان با تحقق 730ریال سود برای هر سهم معادل 50درصد از پیش‌بینی درآمد هر سهم را پوشش داده است.

بنابر اطلاعات منتشره از سوی بورس اوراق بهادار تهران، این شرکت درآمد هر سهم امسال را با ۲۱۶میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۱۴۶۰ریال پیش‌بینی کرده است.
پیش‌بینی عملکرد تایدواتر برای سال مالی 85 در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب درآمد حاصل از فروش و ارائه خدمات 5درصد کاهش، بهای تمام شده عملیات و خدمات ارائه شده 4درصد کاهش، سود عملیاتی 10درصد کاهش و سود پس از کسر مالیات 22درصد کاهش را نشان می‌دهد.
شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی ۸۵ را در تیر‌ماه، مبلغ ۱۸۴۴ریال اعلام کرده بود که دلایل تعدیل را عمدتا ناشی از کاهش درآمد حاصل از عملیات و ارائه خدمات به دلیل کاهش حجم رسوب کالا، کاهش هزینه‌های تامین مالی و کاهش درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها به دلیل کاهش سپرده‌ها و اوراق مشارکت عنوان کرده است.
با وجود پیگیری انجام شده شرکت سیاست تقسیم سود را اعلام نکرده است. شرکت در تیر‌ماه اعلام کرده بود که هیات‌مدیره در نظر دارد یک‌هزار ریال به ازای هر سهم را به مجمع عمومی عادی سال مالی 85 پیشنهاد کند. شرکت اعلام کرده است، طرح احداث قطعات زمین D1 در هرمزگان و خرید تجهیزات مربوطه (با برآورد سرمایه‌گذاری بالغ بر 150میلیارد ریال، 5درصد پیشرفت کار و تاریخ بهره‌برداری 6 ماه دوم سال 86)، طرح احداث اراضی پشتیبانی بندر امام خمینی (با برآورد سرمایه‌گذاری بالغ بر80 میلیارد ریال، 62درصد پیشرفت کار و تاریخ بهره‌برداری 6 ماه دوم سال 85) و طرح احداث قطعات جدید در بندر شهید رجایی (با برآورد سرمایه‌گذاری بالغ بر 75میلیارد ریال، 5درصد پیشرفت کار و تاریخ بهره‌برداری 6ماه دوم سال 86) را در دست اجرا دارد که در این رابطه تاکنون مبلغ 60میلیارد و 121میلیون ریال سرمایه‌گذاری انجام شده است. شرکت قبلا تاریخ بهره‌برداری از طرح احداث قطعات زمین D1 در هرمزگان را 6ماه دوم 85 اعلام کرده بود.
نرخ خدمات ارائه شده توسط شرکت براساس تعرفه‌های ابلاغی از طرف سازمان بنادر و کشتیرانی تعیین می‌شود که مطابق اطلاعات ارائه شده تعرفه‌های قبلی مصوب سال ۱۳۷۹ بوده و تعرفه‌های جدید از تاریخ ۱/۷/۸۲ اعمال شده است و اصلاحیه افزایش ۵درصدی شرکت از خدمات پایانه کانتینری (۱۷درصد از کل درآمد حاصل از خدمات) از تاریخ ۱/۱/۸۵ محاسبه و اعمال شده است.