گروه بورس- شرکت باما پیش‌بینی درآمد هرسهم سال مالی ۸۶ خود را ۵۹ریال افزایش داد. براساس اطلاعیه سرپرست نظارت بر ناشران اوراق بهادار، باما درآمد هرسهم سال مالی جاری را با سرمایه ۷۹میلیارد و ۵۳۶میلیون ریال مبلغ ۴هزار و ۷۲۳ریال پیش‌بینی کرده است.

این در حالی است که «کاما» در روزهای پایانی مردادماه و پس از افزایش سرمایه این پیش‌بینی را مبلغ ۴هزار و ۶۶۴ریال اعلام کرده بود.

به استناد مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده به تاریخ ۲۲ مردادماه ۸۶، سرمایه شرکت از مبلغ ۴۹میلیارد و ۵۳۶میلیون ریال به مبلغ ۷۹میلیارد و ۵۳۶میلیون ریال (معادل ۶/۶۰درصد) از محل سود انباشته افزایش یافت.

شرکت اعلام کرده است که هیات‌مدیره تصمیم دارد ۶۰درصد سود قابل تقسیم را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه سال ۸۶ پیشنهاد کند.

پیش‌بینی عملکرد «کاما» برای سال مالی ۸۶ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۴۰درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۵۴درصد افزایش، سود عملیاتی ۲۹درصد افزایش، درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها ۵۲درصد کاهش و سود پس از کسر مالیات ۶درصد افزایش نشان می‌دهد.

این شرکت تا پایان مردادماه سال‌جاری بیش از ۳۳۲میلیارد ریال فروش داشت.

در همین دوره مبلغ ۲هزار و ۳۷۹ریال سود به ازای هرسهم کنار گذاشت. سود عملیاتی دوره مزبور نیز برابر رقم ۱۹۳میلیارد و ۳۵۴میلیون ریال بود.