کیش

روز گذشته در تالار بورس منطقه‌ای کیش پرطرفدارترین‌ها، سهام شرکت‌های معادن منگنز و پتروشیمی اراک بودند. در این روز تعداد ۵۶۶میلیون سهم به ارزش یک میلیارد و ۵۳۵میلیون ریال دادوستد شد. ساری

دیروز در تالار ساری، سهام ۳۳شرکت به تعداد ۵۵۹هزار و ۶۱۸سهم به ارزش بیش از یک میلیارد و ۹۵۸میلیون ریال دادوستد شده است که نسبت به روز گذشته ۵درصد افزایش داشت. در این روز، تعداد ۲۱۰هزار و ۹۴۱سهم به ارزش ۷۶۴میلیون ریال خریداری و تعداد ۳۴۸هزار و ۶۷۷سهم به ارزش یک میلیارد و ۱۹۴میلیون ریال به فروش رسید. از کل معاملات انجام‌شده ۳۹درصد مربوط به خرید و ۶۱درصد مربوط به فروش سهام و همچنین تعداد دفعات خرید و فروش ۸۷ دفعه بود. در این روز سهام شرکت‌های ملی مس ایران، فجر سپاهان، قند هگمتان و آلومینیوم ایران دارای بیشترین ارزش معاملات در تالار ساری را به خود اختصاص دادند.

رشت

در معاملات روز دوشنبه تعداد یک میلیون و ۶۷۰هزار و ۴۷۴سهم به ارزش هفت میلیارد و ۴۵۶میلیون و ۲۲۲هزار و ۹۷۳ریال دادوستد شد که از این میزان ۲۸درصد معاملات مربوط به خرید سهام بود. سهام شرکت‌های مپنا، فجر سپاهان و لیزینگ ایران بیشترین ارزش معاملات را در گیلان داشتند.

یزد

روز دوشنبه در بورس منطقه‌ای یزد تعداد ۶۸۵هزار و ۳۲۹سهم به مبلغ دومیلیارد و پانصد و نود و دو میلیون و یکصد و بیست و سه‌هزار و پانصد و هشتادوچهار ریال مبادله شد. این تعداد سهام متعلق به ۱۶۵شرکت است که از میان این شرکت‌ها قیمت سهام ۸۷شرکت افزایش، ۴۵شرکت کاهش و ۲۳شرکت بدون تغییر بود. تعداد سهام مبادله شده نسبت به روز قبل ۱۰۱درصد و ارزش معاملات نیز ۷۷درصد افزایش داشت.

تبریز

در معاملات روز بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۱۹۳۲۶۴۶ سهم از سهام ۶۳ شرکت دادوستد شد که ۷۶درصد آن مربوط به خرید و ۲۴درصد آن مربوط به فروش سهام بود. بیشترین ارزش ریالی خرید در این تالار به سهام ملی مس، سرمایه‌گذاری بانک‌ملی و مپنا اختصاص داشت.