بهروز خدارحمی از برگزاری بزرگ‌ترین گردهمایی تامین مالی کشور برای نخستین بار در آبان‌ماه امسال خبر داد.
به گزارش «سنا»، دبیر همایش بانکداری سرمایه‌گذاری و صنعت اوراق بهادار، با اشاره به برگزاری نخستین همایش مربوط به نقش شرکت‌های تامین سرمایه در بازار سرمایه کشورگفت:این همایش سه‌شنبه 14 آبان ماه 92 در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.
خدارحمی گفت: این همایش تحت عنوان (بانکداری سرمایه‌گذاری و صنعت اوراق بهادار) برای نخستین بار با حضور شرکت‌های تامین سرمایه فعال در بازار سرمایه کشور و ارکان بازار برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اهمیت برگزاری این همایش گفت: این کنفرانس در راستای آگاهی فعالان اقتصادی کشور در خصوص آشنایی با کسب‌و‌کار تامین سرمایه‌ها، انواع روش‌های تامین مالی و دریافت پیشنهاد‌ها برای توسعه ابزارهای تامین مالی جدیدی که در سایر کشورها به کار می‌رود برگزار خواهد شد. دبیر نخستین همایش بانکداری سرمایه‌گذاری و صنعت اوراق بهادار با اشاره به اینکه برگزاری این کنفرانس منجر به هم‌اندیشی بیشتر در زمینه فعالیت‌های مختلف بانکداری سرمایه‌گذاری در کشور خواهد شد، افزود: پیش‌بینی می‌شود استادان و پژوهشگران حوزه مالی با حضور در این همایش به ارائه دیدگاه‌های خود بپردازند و ارتقای فعالیت‌های بانکداری سرمایه‌گذاری را فراهم کنند.