گروه بنگاه‌ها- رئیس هیات مدیره شرکت پارس پامچال از افزایش سرمایه ۱۷میلیاردتومانی این شرکت خبر داد.

حسین مغزی با اشاره به برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه شرکت در اواخر خردادماه، گفت: سال گذشته با سرمایه ۳ میلیارد تومانی، برای هرسهم ۲۵۲ تومان سود محقق شده و برای سال مالی جدید هم ۲۹۰ تومان سود پیش‌بینی شده ‌است. وی افزود: با توجه به برنامه‌های طرح و توسعه ۵ و ۱۰ ساله و حضور درکشورهایی چون ترکیه، عمان، عراق، آسیای میانه و افزایش صادرات و همچنین رعایت شرایط بورس، فرآیند افزایش سرمایه ۱۷ میلیارد تومانی در حال انجام است تا بعد از دریافت مجوز سازمان بورس نسبت به اعمال یک یا چند مرحله‌ افزایش سرمایه از ۳ به ۲۰ میلیارد تومان اقدام شود.

به گفته مغزی این افزایش سرمایه از دو محل سود انباشته و آورده نقدی سهامداران تامین شده است و بعد از برگزاری مجمع سالانه اعمال خواهد شد.

این مقام مسوول با بیان اینکه حضور در جمع ۱۰۰ شرکت برتر ایرانی و کسب عالی‌ترین جایزه بهره‌وری برای سومین سال متوالی از دیگر تحولات شرکت پارس پامچال به شمار می‌رود،‌ ادامه داد: علاوه بر این موارد به منظور فعالیت‌های حرفه‌ای در بازارهای جهانی و کشورهای همسایه، مدیرعامل این شرکت بعد از مجمع سالانه تغییر خواهد کرد تا وی قادر به انجام طرح‌های توسعه شرکت و اهداف تعیین شده باشد.