همیشه بازار سرمایه پس از دوره‌های اصلاح ۶ ماهه، با ثبات بیشتری وارد کانال صعودی می‌شود، اما تا نیمه خرداد ماه این دوره ۶ ماهه به پایان می‌رسد و بازار احتمالا از آن به بعد می‌تواند شاهد روزهای بهتری باشد.

بازار سرمایه همیشه پس از دوره‌های اصلاح ۶ ماهه، به‌طور سنتی و در همه سال‌ها به روند صعودی با ثباتی باز می‌گردد.

احمدعلی محصصی، مدیر پرتفوی سرمایه‌گذاری پتروشیمی ایرانیان در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه درخصوص روند بازار سرمایه در روزهای اخیر گفت: بازار دوره اصلاح خود را پشت سر گذاشته است و به زودی می‌تواند وارد فاز صعودی شود.

محصصی در پاسخ به این سوال که این روزها چه صنایعی می‌توانند لیدری بازار را در اختیار بگیرند، گفت: با توجه به بزرگ شدن اکثر صنایع در بازار سرمایه، لیدر شدن یک یا دو صنعت در بازار دیگر مفهومی ندارد.

این کارشناس بازار سرمایه معتقد است: در شرایط فعلی بازار‌، همه صنایع می‌توانند در روند معاملات و شاخص‌ها تاثیر گذار باشند و دیگر این موضوع معطوف به یک یا دو صنعت نیست.

محصصی تاکید کرد: با پایان یافتن دوره اصلاح بازار و شروع روند صعودی، همه صنایع و سهام بازار به صورت دسته جمعی رشد خواهند کرد.

مدیر پرتفوی سرمایه‌گذاری پتروشیمی ایرانیان به سهامداران توصیه کرد: به هیچ عنوان سهام بنیادی و پرپتانسیل خود را نفروشند، چراکه در این شر ایط صبوری بهترین گزینه است.

وی با پیش‌بینی آینده روشن مذاکرات هسته‌ای ادامه داد: نتیجه مذاکرات در ۲۶ خرداد‌ماه مشخص خواهد شد و شواهد نشان می‌دهد که چشم‌انداز این مذاکرات روشن است. این موضوع در رشد پرسرعت بازار نیز تاثیر‌گذار است.