گروه بنگاه‌های اقتصادی- فاطمه حاج‌علی: تازه‌ترین گزارش عملکرد شرکت‌های پشمبافی توس، گروه صنعتی سپاهان، صنعتی پارس خزر، مهندسی نصیر ماشین و فرآورده‌های نسوز آذر منتشر شد: خروج «نتوس» از زیان

شرکت پشمبافی توس سود هر سهم سال مالی منتهی به پایان اسفندماه ۹۲ را با تعدیل مثبت نسبت به پیش‌بینی قبلی مبلغ ۴۳ ریال اعلام کرد.

این شرکت برای سال مالی گذشته در تاریخ‌های ۲۷ فروردین ماه و ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۹۲ مبلغ ۲۳۵ ریال زیان، در تاریخ یکم مردادماه ۹۲ مبلغ یک هزار و ۳۳۱ ریال زیان، در تاریخ ۳۰ مهرماه ۹۲ مبلغ ۴۳ ریال زیان، در تاریخ ۲۷ آذرماه ۹۲ مبلغ ۱۷ ریال سود و در تاریخ‌های یکم بهمن‌ماه و ۲۰ اسفندماه ۹۲ و ۲۰ فروردین‌ماه ۹۳ مبلغ ۶۸ ریال سود به ازای هر سهم اعلام کرده بود. این در حالی است که «نتوس» برای سال مالی ۹۳ در تاریخ‌های ۲۰ بهمن‌ماه ۹۲ و ۲۰ فروردین‌ماه ۹۳ مبلغ ۵۰ ریال زیان پیش‌بینی کرده است. این شرکت طی سال مالی ۹۲ از فروش محصولات خود معادل ۶۷ میلیارد ریال درآمد کسب کرد که از افزایش ۶۰ درصدی نسبت به سال مالی ۹۱ برخوردار است.

«فسپا» ۸۲۷ ریال سود کنار گذاشت

گروه صنعتی سپاهان فروش سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۹۲ را بیش از چهار هزار و ۱۱۸ میلیارد ریال اعلام کرد.

این رقم در مقایسه با سال مالی ۹۱ معادل ۳۲ درصد افزایش نشان می‌دهد. «فسپا» سود هر سهم سال مالی ۹۲ را با سرمایه ۳۰۰‌میلیارد‌ریال در نخستین پیش‌بینی مبلغ ۹۳۳ ریال و در آخرین پیش‌بینی و با سرمایه ۵۰۰ میلیارد ریال مبلغ ۸۶۰ ریال اعلام کرده که مطابق صورت‌های مالی حسابرسی‌نشده مبلغ ۸۲۷ ریال محقق شده است.

همچنین مطابق صورت‌های مالی حسابرسی‌نشده سود هر سهم تلفیقی سال مالی ۹۲ مبلغ ۷۷۸ ریال تحقق یافته است.

«لخزر» سود ۹۲ را تعدیل داد

شرکت صنعتی پارس خزر در اطلاعات و صورت‌های مالی ۱۲ ماهه سال ۹۲ سود هر سهم خود را تعدیل مثبت داد.

«لخزر» سود هر سهم سال مالی ۹۲ را در اولین پیش‌بینی مبلغ ۶۴۱ ریال و در آخرین پیش‌بینی مبلغ ۹۶۸ ریال اعلام کرده بود که مطابق صورت‌های مالی حسابرسی‌نشده مبلغ یک هزار و ۱۹۵ ریال سود محقق کرده است.

این شرکت طی سال مالی گذشته توانست از فروش محصولات خود بیش از یک هزار و ۴۷۱ میلیارد ریال درآمد

کسب کند.