در روز چهارشنبه مورخ ۲۶/۷/۱۳۸۵ در بورس‌فلزات تهران، جمعا ۲۳هزار و ۵۰۰تن انواع فولاد، آلومینیوم، مس و روی به ارزش ۱۸۸میلیارد و ۴۶۴میلیون و ۴۰۰هزار ریال دادوستد شد. به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی سازمان کارگزاران بورس‌فلزات تهران، تالار این بورس در این روز، شاهد جمعا ۲۸هزار و ۶۰تن عرضه و در مقابل ۵۸هزار و ۲۲۰تن تقاضا برای محصولات فو‌ق‌الذکر بود. این گزارش حاکی است، در گروه محصولات فولادی ۲۱هزار و ۹۶۰تن انواع محصولات فولادی، به ارزش ۱۲۴میلیارد و ۶۳۰میلیون و ۴۰هزار ریال در ۸ رینگ معاملاتی جداگانه به صورت نقد و سلف معامله شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۴۵/۹۳ و ۱۳/۶۶درصد از کل بازار را در این روز به خود اختصاص داد.

همچنین در گروه محصولات آلومینیومی نیز، یک‌هزار و ۴۰تن انواع شمش در ۲رینگ معاملاتی جداگانه به ارزش ۲۸میلیارد و ۳۷۰میلیون ریال به صورت نقدی دادوستد شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۴۲/۴ و ۰۵/۱۵درصد از کل معاملات را از آن خود کرد. در جلسه معاملاتی روز چهارشنبه، ۴۶۰تن مس مفتول و اسلب نیز در ۳ رینگ معاملاتی جداگانه به ارزش ۳۳میلیارد و ۹۰۴میلیون و ۳۲۰هزار ریال به صورت نقدی معامله شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۹۶/۱ و ۹۹/۱۷درصد از کل معاملات را به خود اختصاص داد.

براساس این گزارش، ۴۰تن شمش روی با درجه خلوص ۹۵/۹۹درصد نیز به ارزش یک‌میلیارد و ۵۶۰میلیون و ۴۰هزار ریال به صورت نقدی دادوستد شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۱۷/۰ و ۸۳/۰درصد از کل بازار را از آن خود کرد.

شایان ذکر است، در روز چهارشنبه، در گروه محصولات کنسانتره هیچ‌گونه عرضه‌ای صورت نگرفت.