گروه بورس‌فلزات- آلومینیوم در رینگ مبادلات 18 مه تنها فلزی بود که با رشد قیمت مواجه شد.

به گزارش خبرنگار دنیای اقتصاد، نرخ فروش نقدی آلومینیوم نسبت به مبادلات ۱۷مه معادل هر تن ۲۱دلار رشد کرد فروش نقدی این فلز با نرخ دوهزار و ۷۸۱دلار انجام شد.
خرید نقدی آلومینیوم هم در رینگ مبادلاتی هیجدهم مه با نرخ هر تن دوهزار و 780دلار صورت گرفت.
این فلز به صورت سه ماهه با نرخ دوهزار و ۸۱۳دلار و دوهزار و ۸۱۵دلار خرید و فروش شد.
براساس این گزارش موجودی انبار آلومینیوم معادل هر تن 836هزار و 50تن بود. براین اساس فروش نقدی مس با افت 195دلاری در هر تن با نرخ 7هزار و 260دلار انجام شد.
همچنین خرید نقدی این فلز در تاریخ هیجدهم مه با قیمت هر تن ۷هزار و ۲۵۹دلار صورت گرفت.
خرید و فروش 3ماهه مس در رینگ مبادلاتی بورس‌فلزات لندن معادل هر تن 7هزار و 219دلار و 7هزار و 220دلار انجام شد.
موجودی مس در انبارهای بورس‌فلزات لندن معادل ۱۴۲هزار و ۷۰۰تن بود.
این گزارش حاکی است روی هم در رینگ مبادلاتی هیجدهم مه با کاهش 40دلاری با نرخ سه‌هزار و 630دلار و 50سنت انجام شد.
این فلز با نرخ سه‌هزار و ۶۳۰دلار به فروش رسید.
خرید و فروش سه ماهه روی هم در رینگ مبادلاتی بورس‌فلزات لندن با نرخ سه‌هزار و 638دلار و سه‌هزار و 642دلار در هر تن صورت گرفت. موجودی روی در انبارهای بورس‌فلزات لندن در تاریخ هیجدهم مه معادل 82هزار و 475تن بود.
همچنین قلع و سرب هم با افت ۱۵۰ و ۱۰دلاری در هر تن با نرخ ۱۳هزار و ۹۰۰دلار و یک‌هزار و ۹۹۵دلار به فروش رسیدند.
خرید نقدی قلع و سرب هم در 18مه با نرخ 13هزار و 875دلار و یک‌هزار و 990دلار انجام شد. خرید و فروش سه ماهه قلع در رینگ مبادلاتی LME معادل هر تن 13هزار و 775دلار و 13هزار و 800دلار صورت گرفت. سرب هم به صورت سه ماهه با نرخ دوهزار و 10دلار خریداری شده و با نرخ دوهزار و 20دلار به فروش رسید.
موجودی قلع و سرب در انبارهای بورس‌فلزات لندن به ترتیب ۸هزار و ۳۱۰ و ۴۷هزار و ۸۷۵تن بود. نیکل هم در رینگ مبادلاتی بورس‌فلزات لندن با افت ۱۹۰دلاری مواجه شد قیمت خرید نقدی این فلز ۵۲هزار و ۲۰۰دلار و فروش آن با نرخ ۵۲هزار و ۳۰۰دلار انجام شد. خرید و فروش ۳ماهه نیکل در رینگ مبادلاتی بورس‌فلزات لندن با نرخ ۴۹هزار دلار و ۴۹هزار و ۵دلار انجام شد. موجودی نیکل هم در انبارهای بورس‌فلزات معادل هر تن ۴هزار و ۸۶۶تن بود.