گروه بورس فلزات- دیروز آهن آلات در بازار غیر رسمی افت قیمت را تجربه کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای اقتصاد: دیروز آهن آلات شاهد کاهش قیمت بود به گونه‌ای که در زمینه میلگرد و تیرآهن این کاهش نرخ مشاهده می‌شود.
بر اساس این گزارش، در مدت یاد شده انواع قیمت میلگرد در بازار غیر رسمی با نوسان اندک روبه‌رو بود میلگرد 8آجدار کلاف اهوازی با کاهش نرخ 40ریالی به 6هزار و 580ریال رسید.
در این مدت میلگرد ۱۰آجدار شاخه اردبیل بدون تغییر به همان قیمت ۶هزار و ۵۰۰ریال عرضه شد.
این گزارش می افزاید در روز گذشته میلگرد 12آجدار اردبیل با 30ریال کاهش قیمت در هر کیلو به مبلغ 6هزار و 480 ریال ثبت شد.
در این مدت میلگرد ۱۴تا۲۵ آجدار نیز کاهش نرخ ۱۰ریالی را در هر کیلو تجربه کردند و به قیمت ۶هزار و ۴۳۰و ۶هزار و ۴۴۰ریال عرضه شدند.
این گزارش حاکی است در مدت مورد بررسی قیمت سبد تیرآهن ریز و درشت با کاهش مواجه بود.
دیروز هر شاخه تیرآهن ۱۴، ۱۶ با کاهش نرخ ۱۰هزار ریالی به مبلغ یک‌میلیون و ۱۲۵هزار ریال و یک‌میلیون و ۳۷۵هزار ریال عرضه شدند.
در مدت یاد شده همچنین هر شاخه تیرآهن 18 با کاهش قیمت 7هزار ریالی نسبت به روز قبل از آن معادل یک‌میلیون و 828هزار ریال بود.
بر اساس این گزارش هر شاخه تیر آهن ۲۰ در روز گذشته بدون تغییر قمیت به مبلغ ۲میلیون و ۵۸۰هزار ریال رسید.
در مدت یاد شده همچنین هر شاخه تیر آهن 22 با افت قیمت 10هزار ریالی به نرخ 2میلیون و 670هزار ریال بود و هر شاخه تیرآهن 24 نیز نسبت به روز قبل از آن بدون تغییر قیمت معادل 3میلیون و 380هزار ریال ثبت شد.
دیروز بیشترین کاهش قیمت در میان سبد تیرآهن درشت مربوط به تیرآهن ۲۷بودکه با افت نرخ ۱۰۰هزار ریالی به مبلغ ۴میلیون و ۵۵۰هزار ریال عرضه شد.