وعده همکاری بورس کالای مالزی با بورس کالای ایران

گروه بورس کالا - در اولین روز برگزاری ششمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، دبیر اول سفارت مالزی از غرفه شرکت بورس کالای ایران در سالن ۳۵ بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بورس کالا محمد رضوان ابویزید، دبیر اول سفارت مالزی در مذاکرات دوجانبه با حسین پناهیان مدیرعامل شرکت بورس کالای ایران، قول همکاری بورس کالای مالزی با بورس کالای ایران را داد و گفت: ما از ورود سرمایه‌گذاران مالزی به بورس کالای ایران استقبال می کنیم و آماده هرگونه همکاری در راستای گسترش ارتباط این دو بورس هستیم. وی گفت: می‌توان برای معاملات کالاهای بورس مالزی از جمله روغن پالم در بورس کالای ایران زمینه‌های لازم را فراهم کرد. بر اساس این گزارش مدیرعامل شرکت بورس کالای ایران نیز ضمن استقبال از گسترش فعالیت‌های بورس کالای ایران و مالزی خواستار ارتباط هرچه بیشتر این دو بورس شد.

مدیر بازرگانی بورس کالایی و دبیر دوم سفارت بلاروس در غرفه بورس کالا

همچنین مدیر بازرگانی و بازاریابی بورس کالایی و دبیر دوم سفارت بلاروس نیز از غرفه بورس کالای ایران در ششمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه دیدار کرد.

ویتالی آنتیپوف؛ مدیر بازرگانی و بازاریابی بورس کالایی و دبیر دوم سفارت بلاروس در این دیدار ضمن گفت‌وگو با مدیران و کارشناسان بورس کالا از ایجاد ارتباط دوجانبه بین دو بورس کالایی بلاروس و ایران استقبال کرد.

بر اساس این گزارش در این دیدار، فعالیت‌های مختلف بورس کالا، انواع معاملات و کالاهای پذیرش شده در بورس کالا توسط کارشناسان بورس کالا تشریح شد و با توجه به عضویت هر دو بورس کالایی بلاروس و ایران در انجمن بازارهای آتی (AFM) مقرر شد گسترش ارتباط دو طرفه و امکان بازدید از بورس‌های طرفین در دستور کار قرار گیرد.