گروه بورس کالا - در پی روند کاهشی قیمت آهن‌آلات در بازار غیررسمی، نرخ میلگرد به کف بازار رسید.

به گزارش خبرنگار دنیای اقتصاد، در مبادلات روز گذشته در بازار تهران نرخ میلگرد اغلب کارخانه‌های فولادسازی با افت روبه‌رو شد.
بر اساس این گزارش، در مدت یاد شده میلگرد اهواز و اردبیل با کاهش ۴ و ۲درصدی در هر کیلو به مبلغ ۱۱هزار و ۵۰۰ریال و ۱۱هزار و ۱۰۰ریال عرضه شد.
در این مدت، میلگرد تولیدی مجتمع فولاد بناب با کاهش 7/0 و 8/0درصدی در هر کیلو روبه‌رو شد و به نرخ 12هزار و 800ریال، 12هزار و 300ریال، 12هزار و 200ریال و 12هزار و 250ریال مورد مبادله قرار گرفت.
در معاملات روز سه‌شنبه هفته جاری، نورد فولاد کرمانشاه نیز میلگرد تولیدی خود را با کاهش ۵/۱ و ۸/۱درصدی در هر کیلو در بازار تهران به مبلغ ۱۲هزار و ۸۰۰ریال، ۱۲هزار و ۴۰۰ریال و ۱۰هزار و ۴۰۰ریال عرضه کرد.
در روز یاد شده، میلگرد الیگودرز نیز با کاهش 8/3، 9/3، 3، 2 و 4درصدی در هر کیلو در بازار غیررسمی به فروش رسید.
در این روز، میلگرد فولاد نطنز نیز کاهش ۷/۰درصدی را در هر کیلو در بازار تهران تجربه کرد، به طوری که به مبلغ بین ۱۲هزار و ۵۰۰ریال تا ۱۲هزار و ۹۰۰ریال دادوستد شد.
در این مدت، میلگرد سایز 12 تا 25 فولاد آذربایجان با افت 5/3 و 6/2درصدی در هر کیلو و به مبلغ 11هزار ریال به فروش رسید.
در روز سه‌شنبه هفته جاری، اما میلگرد و نبشی تولیدی ذوب‌آهن ملایر و آریان‌فولاد بدون تغییر نرخ در بازار تهران عرضه شد.
در مدت یاد شده، تیرآهن نیز با کاهش قیمت مواجه شد، به گونه‌ای که هر شاخه تیرآهن 14، 16 و 18 با افت 30 و 10هزار ریالی در بازار غیررسمی مورد مبادله قرار گرفتند.
در این مدت، هر شاخه تیرآهن ۲۰ و ۲۰ بدون تغییر قیمت و هر شاخه تیرآهن ۲۴ و ۲۷ با افت ۲۰هزار ریالی در بازار تهران به فروش رسیدند.