گروه بورس کالا - میانگین قیمت پلی‌پروپیلن و پلی‌اتیلن در ماه آگوست در مقایسه با ماه قبل آن (جولای) رشد چشمگیری داشت و تنها میانگین قیمت پلی‌پروپیلن آسیا و پلی‌اتیلن اروپا با رشد اندکی مواجه شد.

در این ماه میانگین خرید قیمت پلی‌پروپیلن جهانی و شمال آمریکا با 126‌دلار و 68 سنت رشد نسبت به ماه گذشته روبه رو شد و به نرخ 991‌دلار و 25 سنت رسید. میانگین قیمت خرید پلی‌پروپیلن آسیا با رشد 12‌دلاری نسبت به ماه گذشته مواجه شد و به نرخ 1070‌دلار رسید. همچنین میانگین خرید قیمت پلی‌پروپیلن اروپا 49‌دلار و 11 سنت نسبت به ماه جولای رشد کرد و به نرخ 1051‌دلار و 50 سنت رسید.
میانگین خرید قیمت پلی‌اتیلن جهانی و شمال آمریکا نیز نسبت به ماه گذشته ۵۴‌دلار و ۷۴ سنت رشد داشت و با نرخ ۹۸۹‌دلار معامله شد.
میانگین خرید قیمت پلی‌اتیلن آسیا با رشد 51‌دلار و 41 سنت نسبت به ماه جولای مواجه شد و به نرخ 1187‌دلار و 50 سنت رسید. میانگین خرید قیمت پلی‌اتیلن اروپا نیز با رشد 7‌دلار و 75سنت روبه‌رو شد و به نرخ 1172‌دلار و 75 سنت رسید.
میانگین فروش قیمت پلی‌پروپیلن جهانی و شمال آمریکا نسبت به ماه گذشته ۱۲۶‌دلار و ۱۶ سنت رشد کرد و به نرخ ۱۰۰۷‌دلار و ۲۵ سنت رسید. همچنین میانگین فروش قیمت پلی‌پروپیلن آسیا ۱۱‌دلار و ۳ سنت نسبت به ماه جولای رشد داشت و به نرخ ۱۰۹۰‌دلار رسید. میانیگن فروش پلی‌پروپیلن اروپا نیز با رشد ۴۹دلار و ۱۱ سنت مواجه شد و به نرخ ۱۰۷۰‌دلار و ۵۰ سنت رسید.
در این ماه همچنین میانگین فروش قیمت پلی‌اتیلن جهانی و شمال آمریکا با رشد 29‌دلار و 46 سنت نسبت به ماه جولای روبه‌رو شد و به نرخ 1007‌دلار و 50 سنت رسید.
میانگین فروش قیمت پلی‌اتیلن آسیا نیز رشد ۵۷‌دلاری داشت و به نرخ ۱۲۱۷‌دلار و ۵۰ سنت رسید، همچنین میانگین فروش قیمت پلی‌اتیلن اروپا نیز ۶‌دلار و ۲۵ سنت نسبت به ماه جولای رشد داشت و به نرخ ۱۱۹۱‌دلار و ۲۵ سنت رسید.