گروه بورس کالا - قیمت پلی‌پروپیلن جهانی و شمال آمریکا در معاملات روز سوم سپتامبر در بورس لندن رشد داشت.

خرید نقدی پلی‌پروپیلن جهانی و شمال آمریکا نسبت به روز گذشته 10‌دلار افزایش داشت و به نرخ 1070‌دلار رسید و تنها خرید نقدی پروپیلن آسیا و اروپا روند ثابتی نسبت به روز گذشته داشت.
خرید نقدی پلی‌اتیلن جهانی، آسیا، اروپا و شمال آمریکا نیز نسبت به روز گذشته ثابت ماند، پلی‌اتیلن جهانی و شمال آمریکا با نرخ ۱۰۴۰‌دلار معامله شد.
فروش نقدی پلی‌پروپیلن جهانی و شمال آمریکا در معاملات سوم سپتامبر نسبت به روز گذشته 20‌دلار رشد کرد و به نرخ 1090‌دلار رسید و تنها فروش نقدی پلی‌پروپیلن آسیا و اروپا روند ثابتی داشت. فروش نقدی پلی‌اتیلن نیز نسبت به روز گذشته ثابت ماند و تغییری نکرد.
خرید ماه سپتامبر پلی‌پروپیلن جهانی و شمال آمریکا نسبت به روز گذشته با رشد ۱۵‌درصدی مواجه شد و به نرخ ۱۰۷۵‌دلار رسید. خرید ماه سپتامبر پلی‌اتیلن جهانی، آسیا، اروپا و شمال آمریکا نیز ثابت ماند و تغییری نکرد.
فروش ماه سپتامبر پلی‌پروپیلن جهانی و شمال آمریکا نسبت به روز گذشته 25‌دلار افزایش داشت و با نرخ 1095 معامله شد. فروش ماه سپتامبر پلی‌اتیلن نیز نسبت به روز گذشته ثابت ماند.
خرید ماه اکتبر پلی‌پروپیلن جهانی و شمال آمریکا نسبت به روز گذشته با افزایش ۲۵‌دلاری مواجه شد و به نرخ ۱۰۸۵‌دلار رسید و تنها خرید ماه اکتبر پلی‌پروپیلن آسیا و اروپا ثابت ماند و به ترتیب با نرخ ۱۰۷۰ و ۱۰۹۰‌دلار معامله شد. خرید ماه اکتبر پلی‌اتیلن نیز نسبت به روز گذشته روند ثابتی داشت.
فروش ماه اکتبر پلی‌پروپیلن جهانی و شمال آمریکا نسبت به روز گذشته 35‌دلار افزایش داشت و به نرخ 1105‌دلار رسید. فروش ماه اکتبر پلی‌اتیلن جهانی، آسیا، اروپا و شمال آمریکا نسبت به روز گذشته روند ثابتی داشت.