گروه بورس کالا- قیمت پلی پروپیلن در معاملات روز 21سپتامبر نسبت به هفته گذشته کاهش داشت، اما قیمت پلی اتیلن در این روز نسبت به 18سپتامبر ثابت ماند.

خرید نقدی پلی‌پروپیلن شمال آمریکا در معاملات روز ۲۱سپتامبر نسبت به هفته گذشته ۱۰‌دلار کاهش داشت و با نرخ هزار و ۶۰‌دلار معامله شد و تنها خرید نقدی پلی پروپیلن جهانی، آسیا و اروپا نسبت به هفته گذشته روند ثابتی داشت. خرید نقدی پلی پروپیلن جهانی و آسیا با نرخ هزار و ۴۵‌دلار وخرید نقدی پلی‌پروپیلن آسیا با نرخ هزار و ۱۱۵‌دلار معامله شد.
خرید نقدی پلی اتیلن در معاملات روز 21سپتامبر نسبت به هفته گذشته تغییری نکرد. در این روز خرید نقدی پلی اتیلن جهانی و شمال آمریکا با نرخ هزار و 40‌دلار معامله شد. خرید نقدی پلی اتیلن آسیا نیز نسبت به معاملات 18سپتامبر ثابت ماند و با نرخ هزار و 180‌دلار معامله شد و خرید نقدی پلی اتیلن اروپا با نرخ هزار و 210‌دلار معامله شد. فروش نقدی پلی پروپیلن شمال آمریکا در روز 21سپتامبر نسبت به هفته گذشته 20‌دلار کاهش داشت و با نرخ هزار و 70‌دلار معامله شد و تنها فروش نقدی پلی پروپیلن جهانی، آسیا و اروپا نسبت به هفته گذشته ثابت ماند و تغییری نکرد. در این روز فروش نقدی پلی پروپیلن جهانی و آسیا با نرخ هزار و 65‌دلار معامله شد و پلی پروپیلن اروپا نیز به نرخ هزار و 135‌دلار رسید.
فروش نقدی پلی اتیلن جهانی، آسیا، اروپا و شمال آمریکا نیز نسبت به معاملات ۱۸سپتامبر روند ثابتی داشت. خرید ماه اکتبر پلی پروپیلن شمال آمریکا در معاملات ۲۱سپتامبر نسبت به هفته گذشته ۱۰‌دلار کاهش داشت و به نرخ هزار و ۶۰‌دلار رسید. خرید ماه اکتبر پلی پروپیلن جهانی و آسیا نیز به نرخ هزار و ۴۵‌دلار رسید که نسبت به معاملات هفته گذشته تغییری نداشت.
خرید ماه اکتبر پلی اتیلن جهانی، آسیا، اروپا و شمال آمریکا نیز نسبت به هفته گذشته روند ثابتی داشت.