گروه بورس کالا- قیمت پلی‌اتیلن اروپا در معاملات روز 17 نوامبر نسبت به روز گذشته 20‌دلار کاهش داشت، اما قیمت پلی‌پروپیلن ثابت ماند.

در این روز خرید نقدی پلی‌پروپیلن آسیا، اروپا، آمریکا و جهانی نسبت به روز 16 نوامبر روند ثابتی داشت و تغییر نکرد. در این روز پلی‌پروپیلن آسیا و اروپا با نرخ یک‌هزار و 30‌دلار معامله شد. همچنین پلی‌پروپیلن آمریکا و جهانی با نرخ 960‌دلار معامله شد.
فروش نقدی پلی‌پروپیلن آسیا، اروپا، آمریکا و جهانی نیز در معاملات ۱۷ نوامبر نسبت به روز گذشته ثابت ماند. در این روز فروش نقدی پلی‌پروپیلن آسیا و اروپا با نرخ یک‌هزار و ۵۰‌دلار و فروش نقدی پلی‌پروپیلن آمریکا و جهانی با نرخ ۹۸۰‌دلار معامله شد.
نرخ پلی‌اتیلن آسیا ثابت ماند
در معاملات این روز خرید نقدی پلی‌اتیلن اروپا با کاهش ۲۰‌دلاری نسبت به روز گذشته مواجه شد و به نرخ یک‌هزار و ۹۰‌دلار رسید. خرید نقدی پلی‌اتیلن آسیا، آمریکا و جهانی نسبت به روز گذشته تغییر نکرد و ثابت ماند. در این روز خرید نقدی پلی‌اتیلن آمریکا و جهانی با نرخ ۹۴۰‌دلار و خرید نقدی پلی‌اتیلن آسیا با نرخ یک‌هزار و ۱۲۵‌دلار معامله شد.
فروش نقدی پلی‌اتیلن اروپا نیز در معاملات این روز نسبت به 16 نوامبر 20‌دلار کاهش داشت و به نرخ یک‌هزار و 110‌دلار رسید. فروش نقدی پلی‌اتیلن آمریکا و جهانی نسبت به روز گذشته ثابت ماند و با نرخ 950‌دلار معامله شد. فروش نقدی پلی‌اتیلن آسیا نیز در این روز با نرخ یک‌هزار و 145‌دلار معامله شد.