گروه بورس کالا - در معاملات بورس فلزات لندن در روز هفدهم نوامبر قیمت همه فلزات پایه به جز قلع با رشد روبه‌رو شد که در این روز بیشترین رشد نرخ را فلز نیکل و مس و آلومینیوم به ثبت رساندند.

رشد 61‌دلاری قیمت مس
در معاملات روز هفدهم نوامبر در بورس فلزات لندن قیمت مس ۶۱‌دلار رشد کرد و هر تن از آن با قیمت ۶‌هزار و ۷۶۱‌دلار معامله شد. خرید نقدی این کالا در روز مورد بررسی با نرخ ۶‌هزار و ۷۶۰‌دلار به ثبت رسید. در این روز در انبارهای بورس لندن مجموعا ۴۱۰‌هزار تن مس موجود بود که از این حجم کالا ۴۰۷‌هزار و ۸۰۰ تن معامله شد.
آلومینیوم ورشد 62‌ دلاری
در معاملات روز هفدهم نوامبر در بورس فلزات لندن آلومینیوم ۶۲‌دلار رشد کرد و آلیاژآلومینیوم نیز ۳۵‌دلار رشد کرد. بر این اساس هر تن آلومینیوم با قیمت ۲‌هزار و ۲‌دلار و هر تن آلیاژآلومینیوم با نرخ یک‌هزار و ۷۶۰‌دلار به ثبت رسید. در این روز همچنین خرید نقدی این دو فلز به ترتیب ۲‌هزار و ۲‌دلار و یک‌هزار و ۷۴۰‌دلار به ثبت رسید.در انبارهای بورس فلزات لندن در روز مورد بررسی ۴‌میلیون و ۵۶۰‌هزار و ۳۲۵ تن آلومینیوم موجود بود که از این حجم کالا ۴‌میلیون و ۴۳۶‌هزار و ۸۷۵ تن معامله شد. در این روز همچنین آلیاژآلومینیوم ۸۵‌هزار و ۱۲۰ تن موجود بود که از این حجم کالا ۸۴‌هزار و ۲۶۰ فروش رفت.
سرب 41‌دلار رشد کرد
در معاملات روز مورد بررسی در بورس فلزات لندن قیمت سرب ۴۱‌دلار و نرخ روی ۳۵‌دلار رشد کرد. بر این اساس هر تن سرب با نرخ ۲‌هزار و ۳۳۱‌دلار معامله شد. خرید نقدی هر تن از این کالا با رقم ۲‌هزار و ۳۳۰‌دلار به ثبت رسید.
در این روز همچنین روی 35‌دلار رشد کرد و با قیمت 2‌هزار و 235‌دلار به ثبت رسید. خرید نقدی هر تن از این کالا در هر تن 2‌هزار و 234‌دلار و 50 سنت بود.
در انبارهای بورس فلزات لندن در این روز ۱۳۲‌هزار و ۴۰۰ تن سرب موجود بود که از این حجم کالا ۱۳۱‌هزار و ۷۲۵ تن معامله شد. در این روز روی ۴۳۳‌هزار و ۷۲۵ تن در انبارهای بورس لندن موجود بود که از این حجم کالا ۴۲۵‌هزار و ۲۵ تن معامله شد.
نیکل 200‌دلار رشد کرد
در معاملات روز هفدهم نوامبر در بورس فلزات لندن قیمت نیکل ۲۰۰‌دلار رشد کرد و هر تن از آن با قیمت ۱۶‌هزار و ۶۶۰‌دلار معامله شد. خرید نقدی هر تن از این فلز با قیمت ۱۶‌هزار و ۶۶۵‌دلار به ثبت رسید. در روز مورد بررسی قلع ۸۰‌دلار کاهش یافت و هر تن از آن با قیمت ۱۴‌هزار و ۸۰۰‌دلار معامله شد. خرید نقدی هر تن از این فلز با قیمت ۱۴‌هزار و ۷۸۰‌دلار به ثبت رسید.در انبارهای بورس فلزات لندن در این روز ۱۳۲‌هزار و ۹۱۲ تن نیکل موجود بود که از این حجم کالا ۱۳۱‌هزار و ۷۰۰ تن معامله شد. قلع نیز در هر تن ۲۶‌هزار و ۸۶۵ تن موجودی در انبارها داشت که از این حجم کالا ۲۶‌هزار و ۶۶۵ تن فروش رفت.