گروه بورس کالا - در معاملات روز سی‌ام نوامبر در بورس فلزات لندن قیمت همه فلزات پایه به جز نیکل و قلع با رشد روبه‌رو شد.

در این روز بیشترین رشد قیمت را مس و آلومینیوم به ثبت رساندند.
رشد 59 دلاری قیمت مس و آلومینیوم
در معاملات روز سی‌ام نوامبر در بورس فلزات لندن قیمت مس ۵۹ دلار رشد کرد و هر تن از آن با نرخ ۶ هزار و ۸۱۴ دلار و ۵۰ سنت شد. خرید نقدی هر تن از این کالا ۶ هزار و ۸۱۴ دلار بود. در این روز در انبارهای بورس فلزات لندن مس ۴۳۸ هزار و ۵۲۵ تن موجود بود که از این حجم کالا ۴۳۷ هزار و ۱۵۰ تن معامله شد.
آلومینیوم نیز در این روز 59 دلار رشد کرد و هر تن از آن با قیمت 2 هزار و 7 دلار معامله شد. خرید نقدی این کالا در هر تن 2 هزار و 6 دلار بود.
در انبارهای بورس فلزات لندن در این روز مجموعا ۴ میلیون و ۵۹۹ هزار و ۴۷۵ تن موجود بود که از این حجم کالا ۴ میلیون و ۴۷۸ هزار و ۴۷۵ تن معامله شد.
آلیاژ آلومینیوم 40 دلار گران شد
در روز سی‌ام نوامبر در بورس فلزات لندن قیمت آلیاژآلومینیوم ۴۰ دلار رشد کرد و هر تن از آن با نرخ یک هزار و ۸۳۰ دلار معامله شد. خرید نقدی این کالا در هر تن یک هزار و ۸۱۰ دلار ثبت شد.
در انبارهای بورس فلزات لندن در این روز 84 هزار و 820 تن آلیاژآلومینیوم موجود بود که از این حجم کالا 84 هزار و 220 تن معامله شد.
سرب و رشد یک دلاری
در معاملات روز سی‌ام نوامبر در بورس فلزات لندن قیمت سرب یک دلار و نرخ روی 28 دلار رشد کرد. بر این اساس هر تن سرب با قیمت 2 هزار و 290 دلار معامله شد. خرید نقدی این کالا در هر تن 2 هزار و289 دلار و 50 سنت به ثبت رسید.
در انبارهای بورس فلزات لندن در این روز ۱۳۷ هزار و ۸۵۰ تن سرب موجود بود که از این حجم کالا ۱۳۷ هزار و ۶۰۰ تن معامله شد. روی نیز در هر تن با قیمت ۲ هزار و ۲۲۶ دلار و ۵۰ سنت معامله شد. خرید نقدی هر تن از این کالا ۲ هزار و ۲۲۶ دلار بود. در انبارهای بورس لندن در روز مورد بررسی ۴۵۴ هزار و ۹۵۰ تن روی موجود بود که از این حجم کالا ۴۴۸ هزار و ۴۷۵ تن فروش رفت.