گروه بورس کالا - در معاملات روز بیست و دوم فوریه در بورس فلزات لندن قیمت‌ها با رشد روبه‌رو شد. بر اساس این گزارش در این روز بیشترین افزایش نرخ را نیکل و کمترین رشد را روی به ثبت رساند.

در معاملات روز مورد بررسی نرخ مس 145 دلار رشد کرده و هر تن از آن با نرخ 7 هزار و 338 دلار معامله شد. بر این اساس خرید نقدی هر تن از این فلز با رقم 7 هزار و 337 دلار معامله شد.
آلومینیوم ۴۴ دلار گران شد
در معاملات روز مورد بررسی نرخ آلومینیوم 44 دلار و قیمت آلیاژآلومینیوم 29 دلار رشد کرد. بر این اساس هر تن آلومینیوم با نرخ 2 هزار و 116 دلار و فروش نقدی آن 2 هزار و 115 دلار به ثبت رسید.
روی ۲ هزار و ۲۸۵ دلار شد
در معاملات روز بیست و دوم فوریه در بورس فلزات لندن قیمت روی 24 دلار رشد کرد و هر تن از آن با نرخ 2 هزار و 285 دلار و 50 سنت معامله شد. سرب نیز 30 دلار رشد کرده و هر تن از آن با نرخ 2 هزار و 319 دلار و 50 معامله شد. خرید نقدی این کالا در هر تن 2 هزار و 319 دلار معامله شد.
در معاملات روز بیست و دوم فوریه در بورس فلزات لندن نیکل ۳۲۵ دلار رشد کرد و هر تن از آن با قیمت ۲۰ هزار و ۵۳۵ دلار معامله شد. خرید نقدی این کالا ۲۰ هزار و ۵۳۰ دلار معامله شد. قلع ۱۰۵ دلار رشد کرد و هر تن از آن با نرخ ۱۷ هزار دلار معامله شد. فروش نقدی این فلز در هر تن ۱۷ هزار و ۵ دلار معامله شد.