مهر- مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان با بیان اینکه بخش معدن آماده جهش بزرگ شده، گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره همت و کار مضاعف در راس برنامه‌های کاری فولاد مبارکه قرار دارد.

محمدمسعود سمیعی‌نژاد با بیان این مطلب افزود: با رشد تولید و ظرفیت‌سازی صورت گرفته در معادن و صنایع معدنی، در حال حاضر این بخش آماده یک جهش بزرگ است. وی ادامه داد: در سال‌های گذشته به‌رغم برخی محدودیت‌های خارجی رشد تولید و ظرفیت‌سازی را در این بخش شاهد بودیم که این مساله از برکات تحریم در افزایش خودباوری تولیدکنندگان داخلی بوده است.
سمیعی‌نژاد افزود: در این میان افزایش ظرفیت و تولید در فولاد مبارکه اصفهان به بیش از 10 میلیون تن با بهره‌گیری از متخصصان توانمند داخلی به عنوان یکی از طرح‌های مهم بخش معدن اجرا می‌شود.
مدیرعامل فولاد مبارکه با بیان اینکه در اجرای این برنامه‌ها و بومی‌سازی کامل فناوری تولید فولاد، رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص همت و کار مضاعف در راس برنامه های کاری این شرکت قرار دارد، خاطرنشان کرد: بر این اساس، صنایع و معادن نقش اصلی را در توسعه اقتصادی کشور داشته و در این میان با توجه به پتانسیل‌های کشور، معادن و صنایع معدنی جایگاه خاصی را به خود اختصاص داده‌اند.