شرکت تامین سرمایه بانک ملت در نخستین حضور خود در این جایزه ملی، با ارائه سیستم‌های عملکرد مالی و ارائه گزارش‌‌های شفاف، موفق به کسب لوح تقدیرنامه سه ستاره شد.

برگزاری جایزه ملی مدیریت مالی ایران از سال ۱۳۸۹ بسترساز بهبود و ارتقای سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت‌ها و سازمان‌های شرکت‌کننده شده است. شرکت‌‌کنندگان در این رویداد، در هر دوره با ارائه اظهارنامه‌های مالی به جایزه ملی مدیریت مالی ایران، فرآیندها و نظام‌های مالی خود را در معرض ارزیابی قرار می‌دهند. براساس این گزارش، جایزه ملی مدیریت مالی ایران یکی از ارزیابی‌های مهم در زمینه مالی است که پیش از این ۹ دوره در ایران اجرایی شده است.

درضمن هدف برگزارکنندگان دوره‌های جایزه‌ملی مدیریت‌مالی ایران، حمایت مدیریت مالی حرفه‌ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت‌ها و سازمان‌‌ها، تشویق و ترغیب شرکت‌ها برای انجام خود ارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه‌های بهبود، تعریف راهبردی از مدیریت مالی و اقتصادی سازمان در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک ومعرفی و فراهم کردن امکان تبادل تجربیات موفق مدیران مالی است. دهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، با حضور حدود ١٠٠ موسسه اقتصادی، خدماتی و صنعتی و با حضور وزیر اقتصاد روز شنبه در سالن همایش‌های رازی تهران برگزار شد.