محمد میرزایی از شریف‌آباد: سلام، خسته نباشید من ۱۲خرداد سهامم را فروخته‌ام. بانک ملی هنوز هزار تومان هم برایم واریز نکرده. به‌‌خدا گرفتارم. پیگیری کنید. خواهش می‌کنم.

انور حسینی از ساوه: من با کد ملی مادر خانومم سهم ETF خریداری کرده‌ام البته با کارت بانکی خودم ۲میلیون تومان از یونیت‌های صندوق دارا یکم را  خریده ام. الان پشیمان شده‌ام. چه راهکاری داره که بخواهم آن ۲ میلیون را پس بگیرم. ممنون می‌شوم راهنمایی کنید.

زهرا منصوری از بجنورد: هزار مرتبه اخبارو پیگیری ‌کردیم  برای سهام. هزار بار پیامک زدیم واسه سهام. هزار بار در کافی‌نت و دفاتر پیشخوان و اداره‌ها و بانک‌ها دوندگی کردیم واسه سهام که سودی بریزند. فکر کنم وقت و هزینه‌ای که صرف کردیم دوبرابر پولی بود که ندادند. حالا اعصاب و روان بماند؛ خداوکیلی کلا سرکاریم. یک‌ماه پیش اقدام کردم هنوز هیچی.

علیرضا نقوی از تهران: من بازنشسته تامین اجتماعی هستم با ۳۲ سال سابقه کار. حقوقم دومیلیون است که با کسر بیمه تکمیلی یک و ۸۰۰ می‌گیرم. زمانی که در شرکت کار می‌کردیم مدارک کل پرسنل شرکت و اعضای خانواده را جمع کردند تا به ما سهام عدالت بدهند ولی پس از چند ماه معطلی گفتند که نشد و حالا هم که از سال ۹۱ بازنشسته‌ام سهام عدالت به ما نمی‌دهند و می‌گویند امکان ثبت‌نام جدید نیست به هر کسی هم مراجعه کرده‌ام نتیجه‌ای نگرفته‌ام، نمی‌دانم این چه عدالتی است؟

سیما علی‌نژاد از تهران: چرا برخی فرزندانی که متولد ۹۰ تا ۹۲ هستن سهام عدالت دارن اما به ما که متولد دهه شصتیم تعلق نگرفته؟

سعید ناروئی از رشت: من برای سهام عدالت ثبت‌نام کردم ولی برگه سهام من نیامد. گفتند سیستم تایید نمی‌کند الان مگه حق ما نیست سهام داشته باشیم؟ خانواده‌ای ۴نفره هستیم که حتی یکی از ما سهام ندارد ولی بعضی خانواده ۱۰ نفره هستن هر ۱۰ نفرشون سهام عدالت دارن چرا؟ باید به این بگیم سهام ناعدالت تا عدالت.

مهناز شریفی از سمنان: همسرم کارگره و مستاجریم. موقع ثبت‌نام سهام عدالت به ما گفتند از طریق سازمان بیمه، سهام عدالت به شما واگذار خواهد شد بعد از این همه سال هنوز خبری نیست تکلیف ما چی میشه؟

محسن صفایی از بیرجند: من از سال ۹۰ برگه سهام را گرفتم و دارم. حالا میگن شامل من نمیشه خواهش می‌کنم پیگیر شوید. من نه شغل درست و حسابی دارم و نه خونه‌ای، اجاره‌خونه هم به زحمت می‌تونم بدم.