مریم صحرایی از تهران: چرا کارگزاری‌ها که حتی جواب تلفن را هم نمی‌دهند و هیچ خدماتی به سهامدار نمی‌دهند به جز در اختیار قرار دادن یک نرم‌افزار نفتی که اونم اغلب موجب زیان سهامداران می‌شود، ماهانه میلیاردها تومان کارمزد دریافت می‌کنند. رونق بورس با این خدمات تضاد دارد.

لیلا اسفندیاری از تهران: سلام. من تازه وارد بورس شدم ولی قبل از اینکه بیام صندوق دارا یکم رو از طریق آپ خریدم حالا چطور می‌شه؟ چجوری اضافه‌اش کنم به سبد سهامم؟

سیدعلی انوری از مشهد: سلام من صندوق دارایکم را از بانک خریدم چند روزی هم هست که از کارگزاری مفید کد بورسی گرفتم چطوری می‌تونم انتقالش بدم؟ راهنمایی کنید لطفا.

خاتون سماواتی از شیراز: پس مشکل کارگزاری مفید کی حل می‌شود.

زهرا موحدی از رشت: با سلام. حدود یک ماه است که ۵هزار سهم از فولاد را از طریق کارگزاری مفید خریداری کرده‌ام و تا امروز به سبدم اضافه نشده، مکررا تماس با کارگزاری گرفتم؛ اما پس از ساعت‌ها پشت خط ماندن با پیشنهاد‌های تکراری از جمله تغییر ناظر، درخواست برگه سهم... که همه اینها را انجام دادم و نتیجه هم نگرفتم روبه‌رو می‌شوم، می‌خواستم بپرسم آیا مرجعی هست که من از کارگزاری به‌خاطر پشتیبانی ضعیف و رفع نشدن مشکلات سهام‌دار شکایت کنم؟ یا تنها کارگزاری برای دریافت درصد خرید و فروش به موقع عمل می‌کند و درماندگی سهامدار برایشان اهمیتی ندارد.

علی سفری از سمنان: ریز آمار فعالیت کارگزاری‌ها از سال ۹۰ تاکنون روی وب‌سایت کانون کارگزاران قرار داشت. با انتقاداتی که نسبت به درآمد کارگزاری‌ها صورت گرفت، کلیه آمارها پاک شده‌اند. آیا این کار خلاف قواعد شفافیت که در بورس تبلیغ می‌شود، نیست؟