•    6283...0911: عده‌ای در یکی از استان‌های غربی کشور با ترفند، شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه راه‌اندازی کرده‌اند. عده‌ای از مردم هم به امید اینکه فعالیت این شرکت‌ها قانونی است، سهامدار این شرکت‌ها شده‌اند. من خودم برای خرید سهام این شرکت از بانک وام گرفته‌ام، اما حالا شرکت جمع کرده و رفته و کسی هم به داد سهامداران آن نمی‌رسد همه مدارک در مورد تخلفات این شرکت موجود است، اما کسی به داد ما نمی‌رسد.
  •   2517...0912: با این وضعیت نوسان بازار، چگونه باید برای ماندن اعتماد کرد. سهام خریدم 3500 تومان در کمتر از یک ماه به 2500 تومان رسید و 400 میلیون تومان ضرر کردم.
  •   5742...0912: خیلی از مردم با تشویق و تبلیغ دولت به بورس پناه آوردند تا بلکه سودی به‌دست آورند و کمکی شود برای گذران زندگی، اما اکنون غیر از ناامیدی و ضرر ۵۰ درصدی چیزی عاید سهامداران نشده است. خیلی‌ها مثل من که از سال جدید وارد بازار سرمایه شدند و پولی را که با وام و قرض وارد بورس کردند، اکنون نصف آن را از دست دادند. این هم از وعده دولت برای رسیدن به سود عالی. کجای دنیا ریزش ۴۰ یا ۵۰ درصدی اکثریت سهم‌ها‌ اسمش اصلاح است؟
  •   5742...0912: چرا پول سهام عدالت ما را نمی‌ریزند. بدهکاریم نیازداریم قیمت سهام عدالت از۲۰میلیون تومان به ۱۵میلیون تومان رسیده و هیچی هم عاید من نشده.
  •   8790...0913: اصلاح شدیدی که در مورد آن کارشناسان صحبت می‌کردند این است یا اصلاح اصلی هنوز اتفاق نیفتاده؟ من تقریبا 30 درصد روی هر سهمی که خریده بودم ضرر کردم و نمی‌دانم با این وضعیت سرمایه‌ام را از بازار بیرون بیاورم یا نه؟
  •   6574...0912: تکلیف نمادهایی که در دو هفته اخیر و پس از ریزش شاخص، تعلیق شده چه می‌شود؟ آیا بعد از تعلیق دوباره کشف قیمت می‌شوند یا افزایش سرمایه می‌دهند؟ وقتی به دفاتر این شرکت‌ها مراجعه می‌کنم کسی جواب روشنی نمی‌دهد. سرمایه و پس‌انداز ما هم رو هواست.
  •   6532...0914: باید سهامداران یاد بگیرند دراین بازار صبور باشند تا حداقل متضرر نشوند. اما بازار با هیجان پیش می‌رود و بسیاری از سهامداران با این موج همراه می‌شوند و نمی‌توانند تصمیمات درستی بگیرند به همین دلیل بازار را هم متشنج می‌کنند.