• 6696...0911: با اینکه روش مستقیم سهام عدالت را انتخاب کردیم بعد از گذشت سه ماه هیچ مدیریتی روی سهممان در پرتفوی کارگزاری خودمان نداریم. تکلیف سهام حق تقدم و سودهای واریزی چه می‌شود؟ ‌لطفا پیگیری کنید.
  • 0036...0939: خواهشا لطفی در حق ما بکنید و به این سوال جواب دهید. من 60 درصد سهام عدالت خود را فروختم. طی دو ماه در کل 2‌میلیون و 440 هزار تومان برایم واریز شده است که 15 روز پیش هم واریز شد. خداییش این خوب نیست، به جای آنکه دست مردم را بگیرند بدتر عذابشان می‌دهند. ممنون
  • 1147...0930: من سهام عدالتم یک میلیون تومانی است. الان حدود پنج میلیون تومان برایم واریز شده است. خرداد سفارش فروش 30 درصد از سهامم را دادم. می‌خواهم بدانم همان پنج میلیون است یا باید باز برایم واریز کنند؟‌ ممنون می‌شوم پاسخ دهید.
  • 1227...0910: بانک ملی گفته بود ۲۴ و۲۵ شهریور فروش داشته است. برای چند نفر هم واریز کرده. یکی گفت ۱۶۰، یکی گفت ۲۰۰ و یکی هم ۷۰۰ هزار تومان اما برای من چیزی واریز نشده و در لیستم چیزی نیست. از خرداد تا حالا یعنی این حق ماست اینقدر اذیت شویم؟ مدتی گفتند لیست فروش نیامده، بعد گفتند شبا و شماره‌ها ایراد دارد. بعد گفتند ما نمی‌خواهیم مردم ضرر کنند! بعد گفتند ناظر اجازه فروش نمی‌دهد! الان هم که می‌گویند خریدار نداریم!
  • 5089...0912: لطفا در مورد نحوه‌ حمایت از سهم و جمع کردن صف‌های فروش مطلب تهیه کنید. این موضوع را مطرح کنید که عده‌ زیادی در قیمت‌های بالا سهم را خریدند و در ضرر سنگین از اصل پول خودشان هستند در این مدت یک ماهه.
  • 2323...0918: من سه ماه و نیم پیش سهام عدالتم را به بانک فروختم تا الان به تدریج حدودا 5/ 1 میلیون تومان برایم واریز کردند و یک ماه است که اصلا واریزی نداشته‌اند. تنها امید من برای خرید ضروری‌ترین وسایل برای تشکیل زندگی‌ام سهام عدالتم بود. با این اوضاع گرانی مملکت الان اگر سهامم را هم واریز کنند باز هم قدرت خرید ندارم.