هدایت خادمی، نماینده پیشین مجلس در صفحه توییتر خود نوشت: «تا زمانی که واردات خودرو بدون هیج محدودیتی آزاد نشود، سازندگان خودرو انگیزه و دلیلی برای ساخت خودروهای «به‌درد بخور» را نخواهند داشت. کاش صداوسیما، روزنامه‌ها و خبرنگاران توان آن را ‌داشتند تا از خودروهای مخالفان واردات، فرزندانشان و مدیران شرکت‌های خودرو‌سازی گزارشی تهیه کنند.‌» کار به‌جایی رسید ‌که حتی صدای نماینده مجلس فعلی هم درآمد. جلال رشیدی‌کوچی اینطور نسبت به شرط و شروط‌ها برای واردات خودرو به کشور واکنش نشان داد: «مشروط‌کردن واردات خودرو به صادرکردن تولیدات مونتاژکاران داخلی (خودرو‌‌‌‌‌‌‌‌‌های با تکنولوژی ۳۰ سال‌قبل)، تنها یک جوک خنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌دار است. لطفا برای شعور مردم احترام قائل شوید.‌»  

رضا کاشف هم نوشت: «اگر صنعت خودروی کشور درست بشود، می‌توان به آینده اقتصاد ایران امیدوار شد. این یکی از مهم‌ترین معیارهای قابل‌سنجش پیشرفت و توسعه در اقتصاد ایران است که تمام نهادها، ساختارها، قوانین، مقررات و حاکمیت قانون را به چالش می‌کشد.‌»

پیمان مولوی هم به وضعیت خودروسازی در کشور و شرط و شروط‌های واردات خودرو اینطور نگاه کرد: «به ترابانت‌های آلمان‌شرقی می‌گفتند بمب پلاستیکی متحرک... ۳۰ سال ‌بعد از تاریخی‌شدن ترابانت، هستند کشورهایی که با تولیدات بی‌کیفیت خود و همان روش کندتولید ارابه‌های مرگ تولید می‌کنند.‌» او در ادامه نوشت: «تاریخ تکرار می‌شود، این‌بار تراژدی.‌» در کنار این موضوع، صحبت از افزایش قیمت آرد و زیرمجموعه‌‌‌‌‌‌‌‌‌های آن مثل ماکارونی و حذف ارز ۴۲۰۰‌تومانی از دیگر موضوعاتی بود که در جمع بورسی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها و اقتصادی‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها به آن پرداخته می‌شد. مهدی رباطی، در صفحه خود اینطور نوشت: «روی‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دیگر حذف دلار ۴۲۰۰ و افزایش عن‌قریب قیمت سوخت باید افزایش چشمگیر یارانه مستقیم و کوپن کالا برای تقریبا ۷ دهک جامعه باشد، در غیر این‌‌‌‌‌‌‌‌‌صورت این دهک‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها علاوه‌بر ناتوانی برای تامین سرپناه که اکنون شاهدیم، برای حداقل کالری ضروری لازمه حیات هم به مشکل خواهند خورد.‌»  علی سعدوندی هم درباره موضوع ارز در صفحه خود نوشت: «فاجعه سیاستگذاری اقتصادی در اصلاحات مقررات ارزی اخیر مشهود است: معاملات آتی و فردایی را غیرقانونی اعلام کرده‌اند، یا نمی‌دانند آتی چیست یا می‌دانند و در حال ایجاد بحران ارزی هستند. ورود و خروج ارز را محدود کرده‌اند یعنی دقیقا همان هدفی را که تحریم داشت خود به عهده گرفته‌اند.‌» او در ادامه توییت خود نوشت: «امان از خودتحریمی. امان از اقتصادنادانان!»