۵۵۰۸‌...۰۹۱۰: در این وضعیت خرید چه سهامی از ریسک کمتری برخوردار است؟ لطفا از کارشناسان بپرسید در کوتاه‌مدت خرید سهام کوچک بهتر است یا سهام بزرگ؟

۲۰۶۱...۰۹۱۲: لطفا از مسوولان سازمان بورس بپرسید آیا در نیمه دوم سال امکان دارد که دامنه نوسان تغییر کند؟ محدودیت دامنه ‌نوسان در سال‌های گذشته مشکلات بسیاری را در بخش خرید و فروش سهام ایجاد‌ کرده ‌است. اگر این قانون به شیوه‌ای درست انجام شود، سهامداران در زمان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تخلیه بازار با چالش‌های کمتری مواجه می‌شوند.

۲۳۸۷...۰۹۱۵: سرمایه‌گذاران نسبت به برنامه‌های اقتصادی سیاستگذار در اوج بلاتکلیفی هستند. طبیعتا در چنین شرایطی نمی‌توان با خیال راحت پول خود را وارد بازار کنیم. لطفا در مورد چشم‌انداز بازار ارز توضیحاتی را بفرمایید تا بتوانیم نسبت به روند قمیتی در بازار ارز بهترین تصمیم را بگیریم.

۵۴۸۷...۰۹۱۱: نماد «گشان» در بدترین وضعیت ممکن به سر می‌برد. مال‌باختگان این سهام قرار بود با ورود به بازار تا حدودی بتوانند زیان خود را جبران کنند. اما با گذشت بیش از سه سال از ورود به فرابورس، قیمت این سهم حتی نصف قیمت بازگشایی آن نیز نیست.

۱۲۴۴...۰۹۳۳: در مورد سناریوهای احتمالی پیش روی بازار بیشتر توضیح دهید. آیا در شرایط کنونی ممکن است شاخص کل از کف کنونی پایین‌تر آید؟ اگر در مباحث بین‌المللی اتفاق مثبتی برای ایران رخ ندهد، بازار سهام با چه وضعتی روبه‌رو خواهد شد؟

۷۷۰۴...۰۹۳۳: سرنوشت فروش خودرو در بورس کالا قرار است به چه جایی ختم شود؟ به نظر شما در شرایط کنونی سرمایه‌گذاری در بازار خودرو بهتر است یا بازار سهام؟

۴۵۸۷...۰۹۳۵: چرا در روزهایی که اکثر نمادها قرمزپوش بودند، شاخص کل کمترین میزان ریزش را ثبت کرد؟

۴۲۶۸...۰۹۱۲: اگر نرخ ارز در بورس کالا تثبیت شود، چه اتفاقی در بازار رخ می‌دهد؟

۹۰۳۲...۰۹۱۶: خروج سیمان از بورس کالا بهانه‌ای برای نساختن مسکن است؟ سهم هزینه سیمان در یک واحد ۱۰۰متری فقط نیم‌درصد است؛ بنابراین به نظر نمی‌رسد وزارت راه دنبال ساخت مسکن باشد و به خاطر ساخت مسکن تصمیم گرفته باشد سیمان را از بورس خارج کند.