گروه بورس- قیمت پایه و شرایط واگذاری ۷ شرکت دولتی برای عرضه در فرابورس، مزایده و رددیون در جلسه روز شنبه هیات واگذاری به تصویب رسید. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان خصوصی‌سازی، جلسه هیات واگذاری روز شنبه با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی در محل این وزارتخانه تشکیل شد و قیمت پایه و شرایط واگذاری سه شرکت زیرمجموعه شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران شامل ۱۷ درصد سهام شرکت عمران سازان استان مرکزی از طریق مزایده و نقد، ۱۷ درصد سهام شرکت عمران و مسکن‌سازان استان اردبیل از طریق مزایده به صورت نقد و اقساط و ۱۷ درصد سهام شرکت عمران و مسکن‌سازان استان البرز از طریق مزایده به صورت نقد به تصویب رسید.

همچنین در این جلسه با واگذاری ۱۰۰ درصد سهام شرکت نیمه هادی عماد از طریق فرابورس به صورت نقد و اقساط و ۴۰ درصد سهام شرکت آریا استیل الوند از طریق مزایده به صورت نقد و اقساط (هر دو از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت مادر تخصصی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران) موافقت شد.

واگذاری ۱۰۰ درصد سهام شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت ملی نفت ایران از طریق فرابورس به صورت نقد و اقساط؛ ۶۴/۲ درصد سهام شرکت سایپا بابت رددیون به پیمانکاران آموزش و پرورش براساس جزء الف - ۳ بند ۸ قانون بودجه سال ۸۹ و نیز ۵۰ درصد به علاوه یک سهم شرکت هما از دیگر مصوبات جلسه یادشده بود.