گروه بورس - شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنایع بهشهر ایران پیش‌بینی سود هر سهم سال‌مالی منتهی به پایان 87 را با سرمایه 500میلیارد ریال مبلغ 150ریال خالص پیش‌بینی کرد.

به گزارش بورس و اوراق بهادار تهران این پیش‌بینی در تاریخ ۳۰ بهمن‌ماه مبلغ ۱۳۳ریال اعلام شده بود که شرکت دلایل تعدیل را افزایش سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها ناشی از افزایش در سود شرکت‌های سرمایه‌پذیر و افزایش هزینه‌های مالی ناشی از افزایش در وام‌های دریافتی در سال ۸۷ عنوان کرده است. (درآمد هر سهم شرکت عمدتا ناشی از افزایش سود حاصل از سرمایه‌گذاری در شرکت مدیریت صنعت قند توسعه صنایع بهشهر می‌باشد که دلیل افزایش سود شرکت مزبور نیز عمدتا ناشی از فروش سهام شرکت قند هگمتان است.)
پیش‌بینی عملکرد سال 87 «وصنا» در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال‌مالی قبل به ترتیب از 9درصد افزایش در سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها، 19میلیارد و 600 میلیون ریال افزایش در سود حاصل از فروش سرمایه‌گذاری‌ها، 46درصد افزایش در سود عملیاتی و 30درصد افزایش در سود پس از کسر مالیات برخوردار است.
بنابراین گزارش هیات‌مدیره شرکت در نظر دارد، تقسیم سود عملکرد سال ۸۷ پس از کسر سود حاصل از فروش سرمایه‌گذاری‌ها و موارد مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌ها از محل مطالبات و سود سهام را به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.