کرج

در معاملات روز گذشته در تالار کرج تعداد ۸/۲میلیون سهم به ارزش بیش از ۷میلیارد و ۵۲۰میلیون ریال دادوستد شد از این میزان ۴۰درصد مربوط به خرید و ۶۰درصد مربوط به فروش بود. در بین شرکت‌های معامله شده شرکت سرمایه‌گذاری نیرو بیشترین حجم و شرکت سیمان شمال بیشترین ارزش خرید را داشتند. همچنین شرکت کمک فنر ایندامین نیز بیشترین حجم و ارزش فروش را به خود اختصاص داد. تبریز

در معاملات روز یکشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۷۷۵هزار و ۸ سهم از سهام ۴۹ شرکت دادوستد شد که ۶۲درصد آن مربوط به خرید و ۳۸درصد آن مربوط به فروش سهام بود.بیشترین ارزش ریالی خرید را در این تالار نمادهای بانک اقتصاد نوین، سیمان سپاهان و بانک کارآفرین دارا بودند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۷۴۰هزار سهم به ارزش سه میلیارد و ۱۱۴میلیون ریال از سهام ۲۷ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۱۸درصد مربوط به خرید و ۸۲درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت توسعه معادن روی ایران و سرمایه‌گذاری معادن و فلزات از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

قم

در بورس منطقه‌ای قم روز گذشته تعداد ۷۵۴هزار و ۳۱۱ سهم به ارزش دو میلیارد و ۶۴میلیون ریال دادوستد شد. ۶۱درصد از حجم معاملات مزبور به خرید سهام اختصاص داشت. همچنین بیشترین حجم معامله به نمادهای معاملاتی سنگ‌آهن گل‌گهر، ملی مس و کنتورسازی مربوط بود.

همدان

در معاملات روز گذشته بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۱۹۹هزار و ۷۷۳ سهم به ارزش ۲۹۹میلیون و ۵۴۶هزار و ۶۸۹ ریال دادوستد شد که ۳۲درصد آن مربوط به خرید سهام و ۶۸درصد آن مربوط به فروش سهام بود.سایپا، گروه بهمن و بانک پارسیان بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

یزد

روز گذشته در بورس منطقه‌ای یزد تعداد ۸۸۱هزار و ۶۲۸سهم به مبلغ دومیلیارد و ۶۴۸میلیون ریال مبادله شد. این تعداد سهام متعلق به ۴۷شرکت بود که از میان این شرکت‌ها قیمت سهام ۲۸شرکت افزایش و ۱۶شرکت کاهش و ۳شرکت بدون تغییر بود. در این روز در تالار یزد تعداد ۱۲۲نفر اقدام به خرید سهام کردند.تعداد سهام مبادله شده نسبت به روز قبل ۱۰۴درصد افزایش و ارزش معاملات نیز ۱۰۲درصد افزایش داشت.

شیراز

۸۶۷هزار سهم، اوراق مشارکت و حق‌تقدم سهام به ارزش ۴میلیارد و ۷۹۲میلیون ریال در روز یکشنبه در تالار شیراز دادوستد شد.از این میزان سهام معامله شده ۵۸درصد مربوط به خرید و بقیه مربوط به فروش سهام بود.سهام شرکت‌های کنتورسازی ایران، مهندسی نصیرماشین و سنگ‌آهن گل‌گهر به ترتیب با ۱۹، ۷ و ۵نفر بیشترین خریداران را به خود اختصاص دادند.