رشت

در معاملات روز گذشته تعداد ۵/۱میلیون سهم به ارزش ۲/۳میلیارد ریال دادوستد شد که از این میزان ۶۸درصد مربوط به خرید سهام بود. ارزش ریالی سهام خریداری شده به مبلغ ۲/۲میلیارد ریال و به تعداد ۱/۱میلیون سهم و سهام فروخته شده به مبلغ ۰۵/۱میلیارد ریال و به تعداد ۴۲۹هزار و ۶۶۴سهم بوده است.

شیراز

دیروز ۹۵۶هزار سهم، اوراق مشارکت و حق تقدم سهام به ارزش ۳میلیارد و ۶۹۱میلیون ریال توسط ۱۶ کارگزار در تالار شیراز دادوستد شد.

از این میزان سهام معامله شده؛ ۵۹درصد مربوط به خرید و بقیه مربوط به فروش سهام بود.

سهام شرکت‌های پتروشیمی فن‌آوران، بانک پارسیان و سیمان فارس و خوزستان به ترتیب با ۲۶، ۱۵ و ۱۴ نفر بیشترین خریداران را به خود اختصاص دادند، همچنین بیشترین ارزش ریالی معاملات بر روی سهام شرکت‌های پتروشیمی فن‌آوران، سیمان فارس و خوزستان و چادرملو انجام شد.

همدان

در معاملات سه‌شنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۲۸۹هزار و ۲۰۰سهم به ارزش ۴۰۴میلیون و ۳۲۷هزار و ۵ ریال دادوستد شد که ۳۷درصد آن مربوط به خرید سهام و ۶۳درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

سرمایه‌گذاری ملی ایران، سیمان سپاهان و بانک پارسیان بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۵میلیون و ۵۷۴هزار و ۱۳سهم به ارزش ۱۰میلیارد و ۱۹۰میلیون ریال از سهام ۲۸ شرکت دادوستد شد. از میان شرکت‌های دادوستد شده، شرکت سیمان سپاهان و بانک پارسیان، از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

یزد

روز گذشته در بورس منطقه‌ای یزد تعداد ۵۸۵هزار و ۳۸۱سهم به مبلغ یک‌میلیارد و ۳۰۴میلیون و ۸۴۹هزار ریال مبادله شد این تعداد سهام متعلق به ۲۹شرکت بود که از میان این شرکت‌ها قیمت سهام ۷شرکت افزایش و ۱۹شرکت کاهش و ۳شرکت بدون تغییر بود.تعداد سهام مبادله شده نسبت به روز قبل ۳۱درصد کاهش و ارزش معاملات نیز ۶۲درصد کاهش داشت.