کرمانشاه

هفته گذشته در بورس منطقه‌ای کرمانشاه تعداد ۴۰۹۴هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۸۷۴۲میلیون ریال مورد مبادله قرار گرفت که نسبت به هفته قبل از لحاظ حجم ۳۲درصد کاهش و از لحاظ ارزش ۴۰درصد کاهش داشت.

همچنین از این میزان معاملات ۵۴درصد مربوط به خرید و مابقی مربوط به فروش بود.

بیشترین ارزش معاملات مربوط به شرکت‌های مخابرات ایران، تراکتورسازی ایران، سایپا، فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی چادرملو و سرمایه‌گذاری غدیر بود.

همدان

در هفته منتهی به ۲۰شهریور تعداد ۳میلیون و ۸۶هزار و ۸۵۵سهم به ارزش ۶میلیاردو ۸میلیون و ۷۱۴هزارو ۱۹۱ ریال در بورس منطقه‌ای همدان مبادله شد که ۴۸درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۵۲درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

همچنین در این هفته به ترتیب شرکت‌های مخابرات ایران، سایپا و فولاد مبارکه اصفهان بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

زاهدان

هفته گذشته در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۴میلیون و ۴۵هزارو ۱۲۶سهم به ارزش بیش از ۹میلیاردو ۱۷میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت که ۴۲درصد ارزش دادوستد این هفته را خرید سهام شامل شد.

شرکت‌های برتر این هفته: شرکت مخابرات، فولاد مبارکه، سیمان کردستان و سایپا بودند.

کیش

در معاملات هفته گذشته تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۱۰میلیون و ۴۶۵هزارو ۶۹۱سهم به ارزش ۵۳میلیاردو ۱۱۹میلیون ریال از سهام ۵۴شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۱۳درصد مربوط به فروش و ۸۷درصد مربوط به خرید سهام بود.

از میان شرکت‌های دادوستد شده نیز مخابرات ایران و پتروشیمی فن‌آوران از استقبال بیشتری برخوردار بود.

هرمزگان

هفته گذشته بیش از ۵میلیون سهم به ارزش افزون بر ۱۵میلیارد ریال معامله شد که بیش از ۲۶درصد آن مربوط به خرید سهام با ارزشی معادل ۴میلیارد ریال و ۷۴درصد آن مربوط به فروش سهام با ارزشی معادل ۱۱میلیارد ریال بود. مقایسه آمار معاملات در هفته گذشته نسبت به هفته قبل از آن حاکی از افزایش در دادوستد می‌باشد به‌طوری‌که ارزش کل داد و ستد، ۱۰۷درصد و حجم سهام معامله شده ۶۷درصد رشد داشت.

زنجان

بورس منطقه‌ای زنجان در هفته منتهی به ۲۰شهریور شاهد دادوستد ۱۱میلیون و ۳۴۴هزارو ۲۰۷ سهم (متعلق به ۸۰ شرکت) به ارزش بیش ۳۰میلیاردو ۷۶۳میلیون ریال بود که نسبت به هفته گذشته ۶۶درصد کاهش داشت.

در این هفته از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۴۵درصد به خرید و ۵۵درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.

همچنین از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان سهام شرکت‌های سایپا، معدنی و صنعتی چادرملو و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و سهام شرکت‌‌های معدنی و صنعتی چادرملو، مخابرات ایران و سایپا به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.