فارس - معاون سازمان خصوصی‌سازی از پذیرش شرکت مخابرات در روز سه‌شنبه جاری، آمادگی شرکت کشتیرانی برای برگزاری جلسه معارفه و آمادگی کامل پالایشگاه اصفهان برای حضور در بورس خبر داد. اسماعیل غلامی در رابطه با آخرین وضعیت شرکت مخابرات گفت: باتوجه به ارائه مدارک مربوطه و رفع مشکل ودایع، سه شنبه جاری این شرکت در بورس مورد پذیرش قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: ودایع شرکت مخابرات به سهام تبدیل نخواهد شد و روز سه‌شنبه برخی از ابهامات و نکات مشروط شرکت مخابرات بررسی خواهد شد.

غلامی در پاسخ به سوالی در خصوص زمان عرضه سهام این شرکت اظهار داشت: واقعیت این است که نمی‌توان زمان عرضه سهام شرکت مخابرات را اعلام کرد.

معاون سازمان خصوصی‌سازی در رابطه با تکلیف عرضه سهام کشتیرانی گفت: مدیرعامل این شرکت طی نامه‌ای به شرکت بورس و سازمان خصوصی‌سازی خواستار، درج و برگزاری جلسه معارفه شده که تصمیم درباره زمان و چگونگی عرضه ۳/۲ درصد از سهام این شرکت مربوط به شرکت بورس است و به نظر می‌رسد این اتفاق در سال آینده رخ دهد.

غلامی درباره وضعیت پالایشگاه اصفهان اظهار داشت: این شرکت از ‌آمادگی کامل برای پذیرش درج نام و عرضه سهام در بورس برخوردار است، اما به دلیل درخواست فهرست دارایی‌ها توسط اداره ثبت شرکت‌ها، زمان عرضه این سهم نیز به سال آینده موکول شد.