سنا- دبیرخانه جشنواره برترین‌های بازار سرمایه دومین فراخوان جشنواره را در بخش مولفان، محققان و مترجمان حوزه بورس و بازار سرمایه اعلام کرد.

مولفان، محققان و مترجمان فعال در حوزه بورس و بازار سرمایه می‌توانند آثار خود را در ۱۳بخش‌ رقابتی زیر تا تاریخ ۱۵ مهر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند: ارزشیابی اوراق بهادار، بازارها و نهادهای مالی، تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی، تحلیلگری در بازار سرمایه (تحلیل بنیادی، تحلیل تکنیکی)، حقوق بازار سرمایه، خصوصی‌سازی و بازار سرمایه، تئوری‌های مالی، فن‌آوری اطلاعات در حوزه بازار سرمایه، کتب آموزشی بورس، مباحث مالی اسلامی، مدیریت سرمایه‌گذاری، مدیریت مالی، مهندسی مالی و مدیریت ریسک.

علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره برترین‌های بازار سرمایه تا تاریخ ۱۵ مهرماه جاری مهلت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانـی تهران، میدان ونک، ابتدای خیابان ملاصدرا، شماره ۱۳، طبقه همکف، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس و اوراق بهادار یا نشانی الکترونیک info_bourseco@sena.ir ارسال کنند.

پیش از این دبیرخانه جشنواره برترین‌های بازار سرمایه نخستین فراخوان جشنواره را در بخش خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، عکاسان و سایر فعالان مطبوعات و خبرگزاری‌ها به همراه بخش‌های رقابتی آن اعلام کرده بود.

بر این اساس، بخش‌های دهگانه به عنوان محورهای فراخوان در حوزه خبرنگاران و فعالان عرصه مطبوعات اعلام شده بود: خبر، گزارش خبری، گزارش (توصیفی، تحلیلی و تحقیقی)، تیتر، گفت‌وگو، مقاله/نقد، سرمقاله/یادداشت، عکس، کاریکاتور و طنز.

نخستین جشنواره برترین‌های بازار سرمایه با مشارکت ارکان بازار سرمایه کشور در تاریخ یکم آذر ۸۸، همزمان با سالروز تصویب قانون جدید بازار اوراق بهادار در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.