فارس - مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی گفت: پس از تشکیل مجمع «شستا» در مهرماه قرار شد طی هفت ماه، ماهانه ۱۰۰ میلیارد تومان به تامین اجتماعی پرداخت شود. محمد‌علی یزدانجو اظهار داشت: سود واقعی «شستا» بیش از هزار میلیارد تومان است که از این مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان به تامین اجتماعی طی هفت ماه واگذار می‌شود و بخشی از سود نیز برای سرمایه‌‌گذاری صرف خواهد شد.

یزدانجو با اشاره به اینکه سهم سود سال ۸۹ صندوق تامین اجتماعی در مهرماه مشخص شده است، گفت: هر ساله مجمعی تشکیل می‌شود و میزان سود این صندوق از شرکت سرمایه‌‌گذاری تامین اجتماعی را مشخص می‌کند.

وی فعالیت شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در ساخت مسکن مهر را تکذیب کرد و افزود: در حال حاضر شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در ساخت مسکن مهر هیچ نقشی ندارد و در آینده نیز همکاری «شستا» در ساخت مسکن مهر مشخص نیست.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی درباره تحقیق و تفحص مجلس از شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی گفت: شستا از تحقیق و تفحص مجلس استقبال می‌کند و تاکنون نیز همکاری‌های لازم را در این خصوص به عمل آورده است.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی بیان داشت: بیمه شدگان صندوق تامین اجتماعی می‌توانند با مراجعه به سایت www.ssicportal.com از آخرین تحولات مالی و ساختاری در «شستا» مطلع شوند.