ایسنا- سازمان خصوصی‌سازی در حال حاضر بر روی سهام ۱۴ شرکت زیان‌ده قیمت‌گذاری می‌کند که پس از اخذ مجوز این شرکت‌ها آگهی خواهند شد. سیدمهدی عقدایی، معاون واگذاری سازمان خصوصی‌سازی، درباره شرکت‌های زیان‌ده و این که قیمت‌گذاری روی این شرکت‌ها صورت می‌گیرد، گفت: این شرکت‌ها قیمت‌گذاری می‌شوند اما در قالب سهام عدالت نخواهد بود و خارج از سهام عدالت به صورت مزایده واگذار خواهند شد.

وی همچنین از قیمت‌گذاری ۱۴ شرکت زیان‌ده خبر داد و افزود: شرکت‌هایی که دارای وضعیت مالی خوبی نیستند، همچون داروسازی الحاوی، فولاد آذربایجان، کشاورزی و دامپروری اله‌آباد، سازمان مدیریت صنعتی، فرآوری گوشتی زیاران، مشعل‌سازی ایران، روکش چوبی ایران، پروفیل پارس، نقش ایران، صنایع هوایی ایران، الکتریکی جوین، به‌آرا، کاغذی حریر و نساجی قائم‌شهر در حال قیمت‌گذاری است و پس از اخذ مجوز آگهی خواهند شد، همچنین آگهی این شرکت‌ها آبان‌ماه خواهد بود.

عقدایی در ادامه به بودجه‌ای که در این زمینه در نظر گرفته نشده اشاره کرد و گفت: با واگذاری سهام عدالت رقم خوبی حاصل خواهد شد و تا پایان امسال چیزی حدود ۳ تا ۴هزار میلیارد تومان سهام در قالب سهام عدالت واگذار می‌شود.