ساری

روز دوشنبه در تالار ساری، تعداد ۲۳میلیون و ۱۳۰هزار و ۹۷۰ سهم به ارزش بیش از ۷۵میلیارد و ۶۰۱میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. از کل معاملات انجام شده در این روز حدود ۹۸درصد مربوط به خرید و حدود ۲درصد مربوط به فروش سهم بود. در این روز شرکت‌های ملی مس ایران، فولاد مبارکه، کالسیمین و گل گهر دارای بیشترین ارزش معاملات در تالار ساری بودند. کرمان

دیروز در تالار بورس منطقه‌ای کرمان تعداد ۹۰۴هزار سهم به ارزش بیش از ۳میلیارد و ۹۷۷میلیون ریال معامله شد. همچنین بیشترین

ارزش ریالی معاملات به ترتیب مربوط به سهام شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان و کالسیمین بود.

شیراز

در معاملات روز دوشنبه در بورس منطقه‌ای فارس تعداد ۷/۱میلیون سهم به ارزش ۵/۴میلیارد ریال مبادله شد که ۴۶درصد آن مربوط به خرید سهام و ۵۴درصد آن مربوط به فروش سهام بود. بیشترین تعداد خریدار را به ترتیب سهام شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، سیمان فارس و خوزستان و حق تقدم تراکتورسازی داشت.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز دوشنبه، شاهد داد و ستد ۹۵۸هزار و ۳۵۰ (متعلق به ۲۶ شرکت) به ارزش بیش از ۴میلیارد و ۹۶۱میلیون ریال بود.

همچنین در این روز از کل معاملات انجام شده در تالار بورس منطقه‌ای زنجان سهام سرمایه‌گذاری ملت، توسعه معادن روی ایران و حق تقدم تراکتورسازی ایران به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری معادن و فلزات، کالسیمین و توسعه معادن روی ایران به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.