گروه بنگاه‌ها- مجمع عمومی عادی سالانه منتهی به آذرماه ۹۲ سرمایه‌گذاری بهمن به منظور تصویب صورت‌های مالی و تقسیم سود نقدی برگزار شد و این شرکت ۸۰ درصد از سود محقق‌شده خود معادل ۴۰۰ ریال به ازای هر سهم را میان سهامداران تقسیم کرد.
مدیرعامل سرمایه‌گذاری بهمن با ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت در سال مالی 92، اظهار کرد: سرمایه‌گذاری بهمن در پایان سال مالی منتهی به آذر ماه 1392 به لحاظ ارزش بازار در رده هفتم شرکت‌های سرمایه گذاری پذیرفته شده در بورس قرار گرفته است. همچنین با توجه به گردش مناسب پرتفوی بورسی شرکت در 2 سال گذشته و تاثیر آن بر سودآوری، سود خالص «وبهمن» در سال مالی 92، از رشد 154 درصدی نسبت به سال مالی 91 و افزایش 36 درصدی در سال 91 نسبت به سال مالی 90 برخوردار بوده است.
انصاری به خالص ارزش روز دارایی‌های شرکت در این دوره اشاره کرد که با رشد ۱۰۶ درصدی به ۲.۳۸۴ ریال به ازای هر سهم افزایش یافته است و گفت: البته این عدد تنها با در نظر گرفتن ارزش روز دارایی‌های بورسی شرکت محاسبه شده است؛ چنانچه ارزش روز سرمایه‌گذاری‌های غیر بورسی نیز برآورد شود خالص ارزش روز دارایی‌های شرکت نسبت به عدد مذکور بسیار بیشتر به دست خواهد آمد.
همچنین سبد سرمایه‌گذاری‌های بورسی در پایان سال مالی منتهی به ۳۰ آذرماه ۱۳۹۲ شامل ۳۲ درصد صنایع فلزات اساسی، ۱۷ درصد شیمیایی، ۱۷ درصد خودرو و قطعات، ۱۴ درصد واسطه گری‌های مالی و ۲۰ درصد سایر صنایع است.
در ادامه این مجمع، انصاری با اشاره به پرتفوی غیر بورسی این شرکت گفت: عمده این سرمایه‌گذاری‌ها مربوط به شرکت‌های کارگزاری بهمن (مالکیت۹۶درصدی)، شرکت سرمایه گذاری آوین (مالکیت۱۰۰درصدی)، شرکت لیزینگ آریادانا (مالکیت۸۵درصدی)، شرکت توسعه ساختمانی بهمن (مالکیت۹۸درصدی) و شرکت بافکار (مالکیت۹۴درصدی از طریق شرکت توسعه ساختمانی بهمن) است. مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری بهمن از دیگر اقدامات مهم شرکت در دوره مالی مذکور به منظور افزایش شفافیت را تمرکز سرمایه‌گذاری‌های بورسی شرکت و در نتیجه امکان مدیریت بهتر این دارایی‌ها عنوان و اضافه کرد: بر این اساس شرکت سرمایه‌گذاری بهمن سهام بورسی و غیربورسی موجود در شرکت‌های پوسته‌ای خود را به شرکت اصلی منتقل کرده است که در این راستا اقدامات لازم در جهت واگذاری این شرکت‌ها در جریان است که یکی از این شرکت‌ها در مراحل نهایی واگذاری است. البته این شرکت‌ها فاقد هرگونه نیروی انسانی هستند و هزینه ای از این لحاظ در آنها انجام نمی‌شود.