یکی از سهامداران پیشین بانک سرمایه با ارسال نامه‌ای به گروه بورس، مواردی را درخصوص فروش حق‌تقدم‌های متعلق به خود از سوی این بانک یادآور شده است. در بخش‌هایی از این نامه آمده است: چند سال پیش که بانک سرمایه تصمیم به افزایش سرمایه گرفت اینجانب و تعدادی از سهامداران در افزایش سرمایه شرکت نکرده و به دلایل مختلفی نتوانستیم حق‌تقدم‌های خود را بفروشیم. پس از آن، پیوسته با اداره سهام بانک سرمایه در تماس بودیم اما همواره عنوان می‌شد حق‌تقدم‌های استفاده‌نشده شما از سوی بانک در فاصله زمانی ۱۴/۸/۹۰ تا ۱۳/۹/۹۰ از طریق کارگزاری‌های موردنظر به فروش رسیده و به ازای هر سهم به طور خالص بعد از کسر هزینه‌های مربوطه مبلغ ۱۴۳ تومان منظور شده ولی با توجه به اینکه سازمان بورس و اداره ثبت شرکت‌ها باید مجوز ثبت افزایش سرمایه را صادر کند و تاکنون این مشکل حل نشده بنابراین باید صبر کنید اما به محض رفع مشکل این مبالغ واریز می‌شود.

این سهامدار ادامه می‌دهد: از زمان فروش حق‌تقدم‌های فروش‌رفته سهامداران تاکنون بیش از دو سال و نیم می‌گذرد اما هر زمان، با اداره سهام بانک سرمایه تماس گرفته‌ایم پاسخ قانع‌کننده‌ای دریافت نمی‌کنیم.

اکنون از مسوولان سازمان بورس، بانک مرکزی و اداره ثبت شرکت‌ها می‌پرسیم مگر برای چنین کارهایی چقدر زمان لازم است که این همه امروز و فردا می‌شنویم؟!

آیا مسوولان جوابگوی نامه‌ها و مکاتبات نیستند و اگر جوابگو هستند چرا حقوق چندین سهامدار این شرکت یا دیگر شرکت‌ها بلوکه شده است.