گوشت تمایل به گرانی دارد

با اجرایی شدن طرح ضیافت، قیمت گوشت کاهش می‌یابد. کاظم صمدی، رییس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گوسفندی با اعلام این خبر گفت: با توزیع حدود ۲هزار تن گوشت منجمد وارداتی توسط واحدهای صنفی در طرح ضیافت، قیمت این محصول با توفیق بسیار بالا در ماه مبارک رمضان به شهروندان عرضه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه گوشت تمایل به گرانی دارد، افزود: امیدواریم بتوانیم با همکاری وزارت بازرگانی جلو این گرانی را بگیریم.

صمدی خاطرنشان کرد:

در حال‌حاضر گوشت از وضعیت خوبی برخوردار نیست و این در حالی است که اگر دولت از تعاونی‌هایی مثل عشایر حمایت کند ارزانی گوشت هم حاصل می‌شود.

رییس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گوسفندی بیان داشت: باید به گذشته برگردیم و از برنامه‌های آنها برای کاهش قیمت گوشت استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه جهاد پشتیبانی دام به وظیفه خود عمل نمی‌کند، گفت: در حال حاضر از سالی که سازمان گوشت به ما گوشت نمی‌دهد مردم از دست ما راضی هستند و سازمان گوشت تنها کار به هم زدن بازار گوشت را انجام می‌داد و نتوانست قیمت گوشت را متعادل کند.

صمدی در پایان افزود: حدود ۲هزار تن گوشت وارداتی از برزیل می‌باشد که در ماه مبارک رمضان از طریق واحدهای صنفی تحت پوشش اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گوسفندی با قیمت ۳هزار و ۹۵۰تومان عرضه می‌شود.