ستاره بازی طعم‌ها

  گریل

عظیمیه کرج

عظیمیه از محل‌های خوب کرجه که پر از رستوران و ‌فست‌فود و کافه است.

البته از قبل شنیده بودم غذاهای این مکان بدون روغنه و در فر ‌و روی زغال پخته میشه.

رفتیم و ‌نشستیم و بعد از خوشامدگویی گرم، منو رو آوردن؛ مهماندار خوشروی اینجا هم در حال توضیح منو بود و اینکه به چه حالت غذاها پخت میشه و دیگه حسابی تبلیغ شد واسه‌مون جلو مهمون‌ها.

دو تا دبل چیز برگر زغالی انتخاب دوستان بود و من پپرونی انتخاب کردم و دو تیکه مرغ که البته پیشنهاد خود فست‌فود بود و حسابی توصیه کردن.

بعد از چیدمان میز، از روشویی مرتب داخل سالن برای شستن دست هامون استفاده کردیم و الحق جای تمیزی درست کردن. تا برگردم سالاد سزار با سس کافی روی میز بود و اندازه ظرف آنقدری بزرگ بود که برای همه ما کافی باشه و همه ازش خوردیم.

در حال اتمام سالاد بودیم که اول پیتزای پپرونی (بعد از ۲۰ دقیقه) سرو شد و خوش طعمی و تردی و تندی کافی داشت و دلتون نخواد حسابی هم چرب بود!

همزمان چیز‌برگر‌های زغالی و‌ رژیمی و مرغ چند تیکه با ظاهر مقبول سرو شد. سرو کردن تو فست‌فودها هم عوالمی داره و از عوالم وطن ماست‌ها! خلاصه احترامی که به ما گذاشتن جوری بود که خودمون هم حس می‌کردیم اومدیم رستوران چند‌ستاره!

مهمونا بسیار از طعم زغالی برگرها تعریف کردن و از اندازه اون هم راضی بودن و مشعوف و سیر شدن!

و نکته جالب در مورد مرغ دو تیکه بود که برخلاف اکثر جاها و انتظار ما اصلا سوخاری نبود و با روغن فراوان سرخ نشده بود، بلکه با زغال روی فر پخته شده بود و با ادویه خاص و با سیب‌زمینی و گوجه تزیین شده بود.

ظاهر زیبا و سبزی‌هایی که روی مرغ با آن پخته شده بود و طعم خاص و خوشمزه‌اش و البته زغالی‌اش مجبورمون کرد از اون هم بخوریم! و این هم عیب این‌جور جاهاست، دیگه آدم نمی‌تونه اندازه سفارش بده و سیر میشه و بعد هم نمی‌تونه به سیری‌اش وفادار بمونه چون قیافه و بوی غذا آدمو دیوونه می‌کنه.

و الحق پیشنهاد بسیار خوب و رژیمی و سالمی بود و در نهایت گوشت تازه و‌سالم و راسته‌ای که استفاده کرده بودن هم با‌کیفیت بود و وقت می‌ذاشتن برای تک تک مشتری‌ها و در مورد منو و ذائقه‌ها توضیح می‌دادن و خیلی تو انتخاب صحیح غذا موثر بودن. وقتی هم که انتخاب غذا خوب باشه مشتری راضی می‌ره بیرون.

قیمت‌ها هم متوسط رو به بالا بود که نظر به بالا شهر بودن این منطقه تو کرج قابل پیش‌بینی و معقول بود.

خلاصه اینجا جزو معدود جاهایی بود که سرویس خوب رو تجربه کردم و به دوستان ساکن تو کرج توصیه می‌کنم.